Tu walcząca dzielnie

1. Data: 2003-10-13 10:36:24

Temat: Tu walcząca dzielnie
Od: "gooshy" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Po pierwsze bardzo się za Wami stęskniłam, ale nawał pracy odciągnął mnie od
pl.soc.rodzina:(
Po drugie sprawa mojej walki trwa nadal. Muszę jednak powiedzieć (nie
zapeszając), że widzę poprawki:)
Zaczęliśmy rozmawiać o różnych pierdołach (na wznioślejsze rozmowy takie o
życiu i śmierci chyba bedę musiała jeszcze poczekać).
Zdarzają się nam jeszcze spięcia głównie w weekend.
Niestety czasami w jakimś niepohamowanym gniewie sobie coś jeszcze
zarzucimyy niemiłego, ale trudnio tak wszystko wyeliominować z dnia na
dzień. Staram się bardzo, ale nie mogę całkowicie o wszystkim zapomnieć na
wszystko zagryzać zęby, potulnie bez zdania się zgadzać, bo wtedy nie będę
sobą.
Kochani na pewno jest lepiej!!!!!

G.

2. Data: 2003-10-14 07:06:01

Temat: Re: Tu walcząca dzielnie
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gooshy" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> Kochani na pewno jest lepiej!!!!!

I niech nie będzie gorzej

Jacek

3. Data: 2003-10-14 20:36:46

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gooshy" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
od
> pl.soc.rodzina:(
> Po drugie sprawa mojej walki trwa nadal. Muszę jednak powiedzieć (nie

Gooshy, w calym tym kieracie nie mam kiedy sie odezwac, ale trzymam, bardzo
mocno trzymam za Ciebie!

Margola

4. Data: 2003-10-23 07:52:14

Od: "littleprins" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kochani na pewno jest lepiej!!!!!

bardzo pocieszające stwierdzenie :) choć nie znam faktów, wierzę że też
kiedyś coś takiego napiszę :)

walczący MK

Subud - nowa strona
Podejmowanie waznych decyzji
małżeństwo czy konkubinat?
aukcja na rzecz Marcinka Bajera- pare słów wyjaśnień
Forum o przemocy