Tulipan :)

1. Data: 2005-05-15 12:37:51

Temat: Tulipan :)
Od: s...@o...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !

Czy ma ktoś z was takiego tulipana ???
http://fotogalerie.pl/galeria/czarny5707

czy może biec na uniwersytet, co by go klonować :D:D:D

Pozdrawiam
Stach

2. Data: 2005-05-15 15:11:30

Temat: Re: Tulipan :)
Od: "mirzanb" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy ma ktoś z was takiego tulipana ???
> http://fotogalerie.pl/galeria/czarny5707
>
> czy może biec na uniwersytet, co by go klonować :D:D:D

Dziwne ale ładne zabarwienie tulipanów jest często skutkiem
choroby wirusowej.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2005-05-15 19:57:13

Od: Lukasz Komsta <l...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-15 17:11, Użytkownik mirzanb napisał:

> [...]

Siałeś z nasion, czy "sam wyszedł"? Jeśli z nasion, to leć i klonuj.
Jeśli sam, to pewnie wirus. Wtedy posadź tę cebulę oddzielnie (aby nie
zarazić innych) na jesieni, a potem zobaczymy.

--
* Lukasz Komsta *
* http://www.komsta.net/ *

4. Data: 2005-05-15 21:12:32

Temat: Tilia cordata 'Komsta' (było: Re: Tulipan :) )
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Komsta <l...@n...spam> wrote:

Sorry, że niejako prywatę odwalam publicznie, ale może innych też to
zainteresuje. Mam w ogrodzie lipę w odmianie 'Komsta' -- nazwa odmiany
(jak i sama lipa) na tyle nietypowa i rzadka, że podejrzewam zbieżność
z Twoim nazwiskiem :). Z ciekawości: słuszne li to podejrzenia?

VY73!,
Grzesiek
--
Raz na mleku zamówiwszy ryż
gość w tym ryżu znalazł zdechłą mysz.

5. Data: 2005-05-16 11:17:50

Od: s...@o...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Więc wirus : )
No to szukam mu miejsca :)

Pozdrawiam
Stach

6. Data: 2005-05-17 12:37:57

Od: "RK" <r...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie sądze bo kiedyś kupiłem takie w OBI. Mam ich trochę. Były w trzech
odmianach: takie jak na twoim zdjęciu, ciemne lila i jasne lila strzępiaste.
Wszystkie trzy ładnie się rozmnażają.

7. Data: 2005-05-17 17:29:27

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

RK wrote:
> Nie sądze bo kiedyś kupiłem takie w OBI. Mam ich trochę. Były w trzech
> odmianach: takie jak na twoim zdjęciu, ciemne lila i jasne lila
> strzępiaste. Wszystkie trzy ładnie się rozmnażają.

Pewnie sprzedają zawirusowane ;-)
U mnie także w tym roku wyrósł dziwny tulipan
dwukolorowy żółto-czerwony. Wcześniej miałem tylko czerwone
i żółte. Chyba sie nie skrzyżowały, więc wygląda na wirus.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

8. Data: 2005-05-17 18:26:15

Od: s...@o...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

> odmianach: takie jak na twoim zdjęciu, ciemne lila i jasne lila
strzępiaste.
> Wszystkie trzy ładnie się rozmnażaj?.

On wyrósł wśród samych ciemnofioletowych :)

Pozdrawiam
Stach

Męczennice błękitne
Katulowisko - Czyli jak pisać o przyrodzie
Drewutnia - kupię
Jak sie pozbyc korzenia???
winorosle