Tusz

1. Data: 2003-08-22 07:51:15

Temat: Re: Tusz
Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w

> No właśnie zamierzam go kupić. Właściwie chciałam wersję
> wydłużającą, ale zrezygnowałam, bo naczytałam się mnóstwa
> nieprzychylnych opinii na
> pru i wizażu.

Ja tez najpierw chcialam wydluzajacy, ale probowalam od kolezanki i efekt
byl mizerny - wydluzenie niezbyt widoczne, a rzesy chude jak pajecze nozki
;-) Polecam pogrubiajacy Bourjois.

Gosia

1. Data: 2003-08-22 08:18:45

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia napisał/a w news:bi4ikr$l99$4@nemesis.news.tpi.pl:

> Ja tez najpierw chcialam wydluzajacy, ale probowalam od kolezanki
> i efekt byl mizerny - wydluzenie niezbyt widoczne, a rzesy chude
> jak pajecze nozki ;-) Polecam pogrubiajacy Bourjois.

I oto ostatni gwóźdź do trumny. Chęć zaopatrzenia się w wydłużający
odleciała daleko daleko... No i zostaję przy pogrubiającym:)

--
mips

1. Data: 2003-08-22 19:41:30

Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w

> I oto ostatni gwóźdź do trumny.

Czuje sie jak grabarz ;-)

Chęć zaopatrzenia się w wydłużający
> odleciała daleko daleko... No i zostaję przy pogrubiającym:)

Mam nadzieje, ze sie nie zawiedziesz :-)

Gosia

[chyba OT] Szczyt kobiecosci - ku pokrzepieniu serc :)
bielizna
Kuracja dotleniająca- Soraya
uporczywe chroski na plecach grrrr
INFO OD NACZELNEGO ALERGIKA GRUPY :))