Tusz Max Factor 2000Calorie

1. Data: 2004-06-14 19:38:57

Temat: Tusz Max Factor 2000Calorie
Od: Joanna Górska <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo chcialabym wam polecic tusz maxa 2000 calori.
jest dla mnie idealny!!!
Swietnie rozdziela rzesy, nie skleja, super wydluza i pogrubia nie
robiac grudek!
Poza tym ja mam fiola na punkcie tuszy wiec skoro ten mi pasuje to
znaczy ze jest dobry!
Robie zawsze test ze jak maluje sie jakims nowym tuszem pierwszy raz to
spie z nim na oczach i rano "oceniam".I tu sie troche zszokowalam
poniewaz ten tusz mam 3 dobe na oczach i nie ukruszylo sie nic, nic nie
skleilo itp.

Kupilam go na allegro za 20zl - cena sklepowa u nas 37zl-
jesli ktoras z was bedzie zainteresowana to podam namiary do
sprzedajacego. Tusz ten jest oryginalny w przeciwienstwie do tuszu
loreala - tzw. cygaro- ktory byl jak oryginal na pierwszy rzut oka a
okazal sie perfekcyjna podrobka...

Asia

1. Data: 2004-06-14 19:52:09

Temat: Re: Tusz Max Factor 2000Calorie
Od: "Go-Go Yubari" <x...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Górska wrote:
> poniewaz ten tusz mam 3 dobe na oczach i nie ukruszylo sie nic, nic nie
> skleilo itp.

:O O rany !! To chyba zarty??
A moze zle zrozumialam?? To od trzech dni TEN SAM tusz?

1. Data: 2004-06-14 19:52:23

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Joanna Górska" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> spie z nim na oczach i rano "oceniam".I tu sie troche zszokowalam
> poniewaz ten tusz mam 3 dobe na oczach i nie ukruszylo sie nic, nic nie

a nie zal ci spojowek? wiesz czym grozi spanie z makijazem....?
dla mnie to jak narazie to jest test poziom twojej ignorancji i
zameczonaie sobie oczu

1. Data: 2004-06-14 20:51:04

Od: Joanna Górska <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Go-Go Yubari napisał:

> :O O rany !! To chyba zarty??
> A moze zle zrozumialam?? To od trzech dni TEN SAM tusz?

nie robcie z tego tragedii...
to poprostu zwykly test.Znam konkretniejsze zawodniczki....
spokojnie juz zmylam! co nie znaczy ze nie myje twarzy bo stosuje mleczko.
A oczy sa w swietnej formie, zero zaczerwienienia czy lzawienia.
jak mialam meybelline to jak nakladalam na drugie oko to pierwsze bylo
juz zalane lzami.
W ten sposob sie poprostu sama przekonuje czy jest tusz ok czy do bani.

a tak w ogole to chcialam tylko powiedziec ze ten tusz jest fajny....

1. Data: 2004-06-14 20:56:04

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiesz co, faktycznie to zadna tragedia ze tak sie katujesz ale jak ci to
sprawia przyjemnsc to bardzo prosze, za jakis czas okulista zarobi na tobie
calkiem duzo kasy :)
MSPANC
ja bym nie wpadla na taki idiotyczny pomysl

1. Data: 2004-06-14 21:07:22

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Górska" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> spokojnie juz zmylam! co nie znaczy ze nie myje twarzy bo stosuje mleczko.

Czyli myjesz się tylko częściowo, a oczu po spaniu już nie?
To pewnikiem fajny widok - kobieta aligancka z tuszem na rzęsach a w
kącikach oczu i u nasady rzęs tzw. śpiochy.....
a resztę mleczkiem, mleczkiem do okoła. :-D

Sowa

A rąk też nie trzeba myć w sumie - wystarczy na paznokcie akryle przylepić a
resztę kremem nasmarować.
Przecież wiadomo, że woda szkodzi skórze kobiety eleganckiej. :-)

1. Data: 2004-06-14 21:20:34

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a nie zal ci spojowek? wiesz czym grozi spanie z makijazem....?
> dla mnie to jak narazie to jest test poziom twojej ignorancji i
> zameczonaie sobie oczu

To prawda, (chyba pierwsza osoba ktora nie odpowiedziala wrednie na post
Joanny, lecz z zaniepokojeniem).
Zreszta taki test nawet jesli jest wykonany tylko w wyjatkowej sytuacji
czyli w celu jednorazowego przetestowania tuszu wydaje mi sie byc bez sensu.
Bo co kogo obchodzi jak wygladaja wytuszowane rzesy po nocy. Przeciez tusz
nie sluzy do tego aby malowac nim rzesy do spania.
Nie usuwajac tuszu z rzes niszczysz sobie rzesy (tak jak skora musza
oddychac a nie byc oblepione przez min 24 h), moga sie polamac, oraz mozesz
podraznic oczy dostac uczulenia i innych podobnych komplikacji.

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2004-06-14 22:33:25

Od: "AsiaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka"
> To prawda, (chyba pierwsza osoba ktora nie odpowiedziala wrednie na post
> Joanny, lecz z zaniepokojeniem).
Tak to juz jest, jak sie latami tworzy wizerunek kogos, kogo nie nalezy
traktowac powaznie (->archiwum).
Asia
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

1. Data: 2004-06-14 22:35:31

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Górska napisał/a w news:cal390$7st$1@nemesis.news.tpi.pl:

> a tak w ogole to chcialam tylko powiedziec ze ten tusz jest fajny....

Wydaje mi się, że ostatnio było na pru sporo postów w stylu 'chcę sobie
zrobić krzywdę' i stąd takie reakcje.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,20-06-2004r.

1. Data: 2004-06-15 06:32:18

Od: Joanna Górska <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czyli w celu jednorazowego przetestowania tuszu wydaje mi sie byc bez sensu.

nie wiem dlaczego ten pomysl jest dla ciebie bezsensu.Masz prawo Beato
do oceny tego mojego "chorego pomyslu"-chwala ci za to, ale wiem ze
krzywda mi sie nie dzieje jesli raz na pol roku bo co tyle kupuje nowy
tusz przetestuje go sobie w taki a nie inny sposob.
Napisze moze jeszcze dokladniej: Ze jak rano wstaje to nie jestem
aligancka ale spiochow w oczach napewno nie mam!Poza tym codziennie myje
oczy wieczorem!Mysle ze teraz bedzie to dla wszystkich jasne, choc nie
chcialabym sie skupiac na ocenie mojejego postepowania- bo tego mam
dosyc, tylko na tuszu ktory jest swietny.
Kazdy ma jakiegos bzika i kazdy sobie zawsze w glowie cos wymysla.
Moja kolezanka jest fanka wozkow dzieciecych i ma ich w domu 5 szt i
uzywa w zaleznie od sytuacji a miala juz ich 20 szt a dziecko ma 1,5 roku.

> Bo co kogo obchodzi jak wygladaja wytuszowane rzesy po nocy. Przeciez tusz
> nie sluzy do tego aby malowac nim rzesy do spania.

Tak z pewnoscia!
I tak samo nikogo nie powinno interesowac ze np. jakas kobieta uprawia
sex z inna kobieta, podczas gdy za drzwiami siedzi jej maz...
taksamo nikogo nie powiniem dziwic fakt ze ja sobie tak robie

> Nie usuwajac tuszu z rzes niszczysz sobie rzesy (tak jak skora musza
> oddychac a nie byc oblepione przez min 24 h), moga sie polamac, oraz mozesz
> podraznic oczy dostac uczulenia i innych podobnych komplikacji.

jak juz wspomnialam - tak dzieje sie tylko raz na ok. pol roku, wiec
dzieki za troske ale zdaje sobie sprawe z "komplikacji" dlugotrwalego
robienia w ten sposob.

Pozdr.Asia

Jaki krem do depilacji?
która Polka wzorem piekności? wypowiedz się!!!!
wybieram sie do solarium pierwszy raz...
[OT?] niechciany mieszkaniec
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-06-14)