Tuszowy mega mix

1. Data: 2003-04-11 08:37:23

Temat: Tuszowy mega mix
Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie wpadłam na ciekawy pomysł, który oczywiście natychmiast
zrealizowałam. Otóż niedawno skończył mi się tusz Wonder Curl Maybelline,
którego szczoteczka BARDZO mi odpowiadała, świetnie podkręca i rozczesuje!
Niestety (albo stety, zależy jak na to patrzeć :)) posiadam jeszcze dwa inne
tusze i bez sensu byłoby kupowanie teraz nowego Wonder Curl. Dlatego umyłam
szczoteczkę i zastosowałam ją z innym tuszem: Miss Sporty XX Volume. Efekt
rewelacyjny!!! Jutro będę testować szczoteczkę z tuszem wydłużającym Avonu.

Pozdrawiam cieplutko,
Lady M

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

1. Data: 2003-04-11 20:29:51

Temat: Re: Tuszowy mega mix
Od: "ŻabCia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co to za tusz ten maybelline ? Ile kosztuje?
POzdrawiam

1. Data: 2003-04-12 08:09:28

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ŻabCia wrote:

> A co to za tusz ten maybelline ? Ile kosztuje?

Żabciu, czy Ty się wreszcie nauczysz odpisywać POD postem ??!

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-04-12 09:08:44

Od: "Colleen" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hehe, pomysl rzeczywiscie fajny :). Chyba wyprobuje ten sposob ze szczoteczka
od magnificilsa, ktory mi sie wlasnie skonczyl i z innymi tuszami :)
Thx za natchnienie :)

1. Data: 2003-04-12 12:51:00

Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A co to za tusz ten maybelline ? Ile kosztuje?
> POzdrawiam
Tusz firmy Maybelline, rodzaj Wonder Curl, przecież napisałam. Wyrażniej nie
potrafię. :) A kosztuje około 35 zł, przynajmniej za tyle kupowała ostatnio
mamie Full&Soft też Maybelline'u.

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-04-12 12:52:55

Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Hehe, pomysl rzeczywiscie fajny :). Chyba wyprobuje ten sposob ze szczoteczka
> od magnificilsa, ktory mi sie wlasnie skonczyl i z innymi tuszami :)
> Thx za natchnienie :)
Nie ma za co, będę się cieszyć jak Ci się uda eksperyment. :) Bo mnie z
wydłużającym nie wyszedł. Pewnie dlatego, że byłam jeszcze zaspana, dobrze, że
sobie szczoteczki w oko nie włożyłam. :)

Pozdrawiam cieplutko,
Lady M

1. Data: 2003-04-13 18:35:14

Od: "Colleen" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Efekt bardzo fajny :). Nie zauwazylam zeby bylo gorzej niz z samym
Magnificilsem. Zwlaszcza, ze jego konsystencja niezbyt mi odpowiadala. Moze to
zabrzmi jak profanacja (hehe) ale na poczatku uzywania nawet dolalam do niego
troche wody i dopiero pozniej zaczal mi pasowac ;) Na szczescie dostalam go w
prezencie i nie zal mi bylo kasy. A szczoteczke ma fajniutka :))
Uzylam go z czarnym Luminelle YR, ktory lubie za konsystencje ale ktory ma
koszmarna "szczote" :).

ERIS w Lodzi - kolejny raz :-)
jaki krem wybrac?
paznokicie żelowe
Zapraszam na swoją stronę na temat wspólpracy z Oriflame
Złamany paznokieć