Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Tuż przed moim zaśnięciem na stole operacyjnym położyli mi jakieś płótno na nogach. Pielęgniarka która stała obok położyła mi r

Tuż przed moim zaśnięciem na stole operacyjnym położyli mi jakieś płótno na nogach. Pielęgniarka która stała obok położyła mi r

1. Data: 2002-03-26 11:30:38

Temat: Tuż przed moim zaśnięciem na stole operacyjnym położyli mi jakieś płótno na nogach. Pielęgniarka która stała obok położyła mi r
Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tuż przed moim zaśnięciem na stole operacyjnym położyli mi jakieś płótno na
nogach. Pielęgniarka która stała obok położyła mi rękę na nodze, powyżej
kolana. Gdybym wtedy ostro zaprotestował to by się odczepiła i zrobili by mi tę
operację. Na poczatku tylko położyła reke. Sprawdzała jak zareaguje. Gdybym cos
powiedzial to by mogla mowic, ze zrobila to niechcacy.

Ale to nie koniec! Zaczęła głaskać mnie po udzie przez płótno. Miała
rekawiczki. Jednocześnie z wielkim zainteresowaniem rozmawiała z anestezjolog i
bynajmniej nie patrzyła się na mnie. Po prostu potraktowała mnie jak przedmiot
i oto tutaj chodziło!
Pamiętam, że miałem wtedy ochotę krzyknąć; "Co pani robi!!!" Jednak
pomyślałem; "A niech robią co chcą żeby tylko wreszcie mi zrobili tą operacje."

Więcej na; http://mx.geocities.com/operacja2000

1. Data: 2002-03-26 21:07:39

Temat: Re: Tuż przed moim zaśnięciem na stole operacyjnym
Od: "Yans Yansen" <y...@N...poczta.pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Tuż przed moim zaśnięciem na stole operacyjnym położyli mi jakieś płótno
na
> nogach.

Nie wiem kolego, czy zauważyłeś, ale powtarzasz się na kilku grupach. Nie
przesadzasz zbytnio ?

Yans Yansen

pomocy- nie moge sie zakochac
[Profet][pl] Zaproszenie do studiowania NUW Religion
Pozdrowienia dla zaby
[Profet][pl] Zaproszenie do studiowania NUW Religion
"Kuracja"