Twoj realny wiek

1. Data: 2000-07-26 13:55:10

Temat: Twoj realny wiek
Od: "tomry" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam wam fantastyczna stronke gdzie mozna sprawdzic swoj realny wiek
www.realage.com
Mnie niestety wyszlo ze biologicznie mam o 5 lat wiecej (papieroski, wrzody,
cisnienie itd.) niz w rzeczywistosci
Pozdr
tomry

2. Data: 2000-07-26 20:22:26

Temat: Re: Twoj realny wiek
Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

tomry <t...@k...net.pl> wrote in message
> [...]
> www.realage.com
> Mnie niestety wyszlo ze biologicznie mam o 5 lat wiecej (papieroski,

A mi wyszło 4,7 latek mniej, chociaz w czasie wypelniania ankiety dochodzilo
do 10, ale jak weszlismy na czesc o zywieniu i napisalem ile jem tluszczów i
miesa, to mi skoczylo do 25 latek (mam 30 )
Jak widać nie wiedzą tam co to dieta optymalna :)
Ale jak widać i tk mam niezły wynik.
Ty tez mozesz tak mieć, zapraszam do dyskusji :)
Jacek

3. Data: 2000-07-30 21:26:27

Temat: Odp: Twoj realny wiek
Od: "profesor doktor Wiktor Wektor" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomry" <t...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> www.realage.com
> Mnie niestety wyszlo ze biologicznie mam o 5 lat wiecej (papieroski,

Mnie wyszlo ze mam 4 lata wiecej ale dopiero po odpowiedzi na pytania
zwiazane ze stresami bo wychodzilo nawet ze mam 5 lat mniej ale potem znowu
skoczylo.

spis polskich lekarstwow.
choroby serca - migotanie przedsionkow- rozrost
Medycyna i Internet
Ergogalwan E-2 ERBE -doświadczenia w stosowaniu
Eter