Twoj styl

1. Data: 2002-11-24 14:03:41

Temat: Twoj styl
Od: "Biedronka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy widzialyscie ranking najlepszych kosmetykow Twojego
Stylu...jest tam blyszczyk Lancome i tusz......Czy moglybyscie cos
powiedziec.....o tych kosmetykach...czy naprawde sa dobre?prosze o
wypowiedz:) bo zywo zastanawiam sie nad kupnem tychze produktow:)

a jak blyszczyk....to moze innej firmy?jaki polecacie?:)

i prosze jeszcze rade odnosnie pomadki do ust?chcialabym trwala....i zeby
wygladala ladnie w kazdym swietle;) jestem zadowolona z Loreala -color
riche...ale wy tam znacie sie lepiej:)
prosze ladnie o dorade:)

pozdrawiam,

Biedronka

1. Data: 2002-11-24 14:47:31

Temat: Re: Twoj styl
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

z blyszczykow polecam Givenchy
sa rewelacyjne
a teraz maja takie super opakowania od razu z lusterkiem z boku
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-11-24 15:00:03

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

blyszczyk Lancome i tusz......Czy moglybyscie cos
> powiedziec.....o tych kosmetykach...czy naprawde sa dobre?

Ja mogę się wypowiedzieć na temat tuszy Lancome, jak dla mnie są świetne.
Mogę ze spokojnym sumieniem je polecić. Mają jedną wadę, są drogie. Gdzieś
około 115 zł, podczas gdy inne selektywne średnio 90 zł.
Tylko absolutnie trzeba dobrze trafić, to znaczy na świeży tusz, bo inaczej
klapa!
Błyszczyków nie próbowałam.

> a jak blyszczyk....to moze innej firmy?jaki polecacie?:)

Isa Dora, ma doskonałe błyszczyki (są dość trwałe, nie sklejają ust a poza
tym jest dużo miłych kolorków, reszty ich produktów nie lubię ).

> i prosze jeszcze rade odnosnie pomadki do ust?chcialabym trwala....i zeby
> wygladala ladnie w kazdym swietle;)

Bourjois- Pur La Vie Lipstick. Fajna szminka, dobrze nawilża, ma całą masę
kolorów. Łatwo się ja rozprowadza, OK.

Hanuś

1. Data: 2002-11-25 13:08:50

Od: "Saga" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Biedronka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> i prosze jeszcze rade odnosnie pomadki do ust?chcialabym trwala....i zeby
> wygladala ladnie w kazdym swietle;) jestem zadowolona z Loreala -color

jesli chodzi o pomadki to revlon jest naprawde super. Maja piekne kolory,
pomadki b.dlugo sie trzymaja(mozesz jesc, pic i ciagle sa!), a poza tym w
ogole nie czujesz pomadki na ustach- tylko na poczatku jak autentycznie
wnika ci w usta- czujesz przez chwilke lekkie jakby puchniecie i chlodna
bryzę na ustach:)
ewq

ranking!
list do Sw. Mikołaja