Tworzę stronę www

1. Data: 2003-03-09 21:26:02

Temat: Tworzę stronę www
Od: "Bożena" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po raz kolejny.

Tym razem chciałabym prosić o pomoc w takiej sprawie.

Tworzę stronę internetową pt. "PROBLEMY WYCHOWAWCZE" (tytuł może jeszcze
ulegnie zmianie).

Zaczęłam zastanawiać się czy dobrze dobrałam (tzn trafnie pod względem
oczekiwań) tematykę.
Co spodziewalibyście się znaleźć w takim bloku, co chcielibyście aby się
znalazło??? Ma to być raczej praktyczny poradnik dla rodziców z minimalną
ilością teorii ( z odsyłaczami do innych stron dla bardziej dociekliwych lub
zainteresowanych poszczególnymi tematami).
Będę wdzięczna za podpowiedzi.

Bożena