U Was też Armagedon?

101. Data: 2017-03-23 11:03:36

Temat: Re: U Was też Armagedon?
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-16 o 21:29, XL pisze:

> Na końcu czego?

Miało być krótko.. ;-)

102. Data: 2017-03-23 11:04:01

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-16 o 21:36, XL pisze:

> A na jakiej podstawie?

Na podstawie Twojego zgłoszenia o napaści. Nie wlazł bez zgody na Twój
teren i nie robi szkód?

> Owszem, tylko najpierw trzeba wiedzieć, kiedy on zachodzi. Bo tak na
> widzimniesię to nawet Policja nie może łapanki robić na ulicy.

No i jak to się ma do tego co pisałaś wcześniej w tym wątku?

103. Data: 2017-03-23 19:17:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Na podstawie Twojego zgłoszenia o napaści. Nie wlazł bez zgody na Twój
> teren i nie robi szkód?

> No i jak to się ma do tego co pisałaś wcześniej w tym wątku?

Do tego, że Policja tu nic nie może? - jedno zawiera się w drugim.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

104. Data: 2017-03-27 14:31:45

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-23 o 19:17, XL pisze:

> Do tego, że Policja tu nic nie może? - jedno zawiera się w drugim.

Uporządkujmy, na początku była mowa że na teren swojej posesji możesz
wpuszczać tylko tych których uznasz za tego godnych, a włazi Ci jakieś
smoluch i zaczynają dewastować, co możesz zrobić, dać w mordę w żadnym
wypadku, tak samo nie wchodzi w grę przepędzenie za pomocą psa.

Spór polega na tym że ja mam inne zdanie w temacie "własność", otóż na
tą "własność" określone czynniki mają wstęp o każdej porze dnia i nocy.
Tak więc po trosze rozumiem zachowanie policji która odmówiła
interwencji. Natomiast nie bardzo wiem czym Ty ich rozgrzeszasz,.

105. Data: 2017-03-27 20:14:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:
> (...)
> Tak więc po trosze rozumiem zachowanie policji która odmówiła
> interwencji.

Taaaak??? I to dlatego kazałeś (czytelnikom) wyobrażać sobie tę odmowę???

> Natomiast nie bardzo wiem czym Ty ich rozgrzeszasz,.

No - tym samym, co Ty przecież! Tylko że ja zrobiłam to pierwsza 3-)))
"Nie, z tych najbardziej oczywistych - jest to energetyka, wodociągi czy
kanalizacja."
Wiesz, czyje to?
3333-)

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

106. Data: 2017-03-29 09:05:35

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-27 o 20:14, XL pisze:
> Taaaak??? I to dlatego kazałeś (czytelnikom) wyobrażać sobie tę odmowę???

Tylko tym którzy żyją w błędnym przekonaniu że mogą wpuszczać na
"swój" tylko tych których chcą, albo wręcz - nikogo.

> No - tym samym, co Ty przecież! Tylko że ja zrobiłam to pierwsza 3-)))
> "Nie, z tych najbardziej oczywistych - jest to energetyka, wodociągi czy
> [...]

"Też mam prąd, wodę i kanalizację - ale na pewno nie ma tak, żeby mi bez
mego pozwolenia firmy komunalne weszły na posesję i wycinali co chcą, więc
nie tragizuj"..;-)

107. Data: 2017-03-29 09:46:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> mego pozwolenia firmy komunalne weszły na posesję i wycinali co chcą, więc

Oczywiście! I powtarzam pytanie: co ma do tego Policja? Ma aresztować firmę
komunalną? - jej pracownika wykonującego obowiązki? - czy
właściciela(osobę, gminę, państwo)?
Jeśli FIRMA KOMUNALNA/ENERGETYCZNA (bo o tym przypadku mowa) aktualnie
buszuje w Twym drzewostanie podczas Twej obecności, to sam jesteś w stanie
zatrzymać jej działania - bo raczej nie przewiduję, aby pracownicy wdawali
się w bójkę z Tobą. Wystarczy np. Twój telefon do właściciela firmy.
Jeśli natomiast FIRMA KOMUNALNA/ENERGETYCZNA (bo wciąż o tym przypadku
mowa) wycięła drzewa pod Twą nieobecność, tym bardziej Policja niczego tu
nie zrobi, bo żtp. jest po ptokach.
W obu powyższych przypadkach sprawca jest znany i jedyna droga dochodzenia
swych praw i ustalenia ewentualnej! winy FIRMY to droga sądowa.

Jedyne przypadki, kiedy FIRMA KOMUNALNA/ENERGETYCZNA może bez pytania i
natychmiast wkroczyć na posesję to przypadki bezpośredniego zagrożenia
życia i mienia, przy czym oczywiste jest, że tych przypadków cytowane przez
Ciebie moje zdanie nie dotyczy.

I miło, że w końcu zacząłeś "po trosze rozumieć zachowanie Policji" :-)

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

108. Data: 2017-03-31 13:07:00

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-29 o 09:46, XL pisze:

> [...]
> Ciebie moje zdanie nie dotyczy.
>
> I miło, że w końcu zacząłeś "po trosze rozumieć zachowanie Policji" :-)

Dajmy już sobie spokój z tym tym przelewaniem z pustego w próżne.

Tak w podsumowaniu, nigdy nie miałem wątpliwości czy problemów z
rozróżnianiem rzeczywistości w temacie prywatność, zakres działalności
policji itd.

109. Data: 2017-03-31 18:29:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Dajmy już sobie spokój z tym tym przelewaniem z pustego w próżne.

O to to :-))

> Tak w podsumowaniu, nigdy nie miałem wątpliwości czy problemów z
> rozróżnianiem rzeczywistości w temacie prywatność, zakres działalności
> policji itd.

Tylko ten jeden raz, kiedy się zdziwiłeś, że Policja nie zareagowała ;-)

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

110. Data: 2017-04-03 14:49:49

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-31 o 18:29, XL pisze:

> Tylko ten jeden raz, kiedy się zdziwiłeś, że Policja nie zareagowała ;-)

Nic podobnego - ja tylko Ciebie o tym poinformowałem, bo zdaję i zawsze
sobie zdawałem sprawę że nie ma w PL czegoś takiego jak ziemia jako
własność absolutna. Zresztą zdaje się że nigdzie w świecie tak nie ma.
Tak więc brak interwencji policyjnej w tamtym przytoczonym przykladzie
był dla mnie całkowicie zrozumiały.

Nie za wcześnie na odnawianie trawnika?
Czy nie za wcześnie na odnowę trawnika?
Krasnokwiat Katarzyny