USA wezwało Polskę do zwrotu majątku Żydom

1. Data: 2011-03-22 08:35:41

Temat: USA wezwało Polskę do zwrotu majątku Żydom
Od: "prorok" <p...@t...nie.adres> szukaj wiadomości tego autora

http://korwin-mikke.pl/wazne/zobacz/usa_wezwalo_pols
ke_do_zwrotu_majatku_zydom/38287

Polska powinna wezwać USA do zwrotu majątku Indianom

2. Data: 2011-03-22 08:49:56

Temat: Re: USA wezwało Polskę do zwrotu majątku Żydom
Od: "prorok" <p...@t...nie.adres> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "prorok" <p...@t...nie.adres> napisał w wiadomości

> http://korwin-mikke.pl/wazne/zobacz/usa_wezwalo_pols
ke_do_zwrotu_majatku_zydom/38287
z komentarza:
Wysyłajcie to masowo do ambasady usa w Warszawie:

"Polacy są głęboko rozczarowani tym, że rząd Stanów Zjednoczonych nie
dokonuje restytucji mienia Indian - rdzennych mieszkańców Ameryki.
Wzywamy Rząd Stanów Zjednoczonych do pilnego przedłożenie Kongresowi
Stanów Zjednoczonych, a Kongres Stanów Zjednoczonych do uchwalenia,
projektu ustawy dokonującej zwrotu mienia przede wszystkim nieruchomości
w naturze, a w przypadku gdyby było to z obiektywnych przyczyn niemożliwe
przyznającej rekompensaty.

Uwzględniając problemy budżetowe Rządu Amerykańskiego dopuszczamy, aby
zadośćuczynienie było rozłożone w czasie. Jednak sytuacja gospodarcza
Stanów Zjednoczonych jest lepsza niż przytłaczającej większości
krajów świata, co wyklucza akceptację długiej zwłoki.

Polacy przywiązani do ideałów wolności, jako obiektywna strona trzecia
są gotowi zarządzać specjalnym funduszem, do którego powinno być
zwracane mienie w przypadku, gdyby wywłaszczeni indiańscy właściciele
nie pozostawili spadkobierców lub ich ustalenie byłoby obiektywnie
niemożliwe.

Polacy mają bardzo dobre i bliskie relacje dwustronne ze Stanami
Zjednoczonymi i wykorzystają te bliskie związki, by w atmosferze
przyjaźni i współpracy uporać się z tą kwestią na drodze dyplomatycznej."

Adres: p...@s...gov

3. Data: 2011-03-22 13:25:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Mar 2011 09:35:41 +0100, prorok napisał(a):

> http://korwin-mikke.pl/wazne/zobacz/usa_wezwalo_pols
ke_do_zwrotu_majatku_zydom/38287

> Polska powinna wezwać USA do zwrotu majątku Indianom

Nie będzie w Polsce ustawy o zwrocie majątku Żydom, bo musialaby to być
ustawa ogólnie o zwrocie - Zydom i wszystkim innym obywatelom, którym
cokolwiek zabrano.
A takich jest krocie więcej, niż samych Żydów.

4. Data: 2011-03-22 13:37:19

Od: "prorok" <p...@t...nie.adres> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cokolwiek zabrano.
> A takich jest krocie więcej, niż samych Żydów.

A dlaczego musiała by być? Może będzie ustawa dla samych Żydów?

5. Data: 2011-03-22 13:45:35

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cokolwiek zabrano.
> A takich jest krocie więcej, niż samych Żydów.

Eeee tam. KRK oddano bez ogólnej ustawy o zwrocie wszystkim wszystkiego co
zostało zagrabione. Co jakiś czas też w mediach widzimy łapiące za serce
historie, jak to dawi właściciele lub ich spadkobiercy odzyskawszy kamienice
uprzykrzają życie obecnym mieszkańcom celem wykurzenia ich z nieruchomości -
nie wiem co prawda na mocy jakiego prawa odzyskują, ale na pewno nie jest to
ogólna ustawa o zwrocie

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2011-03-22 14:33:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Mar 2011 14:45:35 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

ke_do_zwrotu_majatku_zydom/38287

> Eeee tam. KRK oddano bez ogólnej ustawy o zwrocie wszystkim wszystkiego co
> zostało zagrabione.

KRK to nie osoba fizyczna.
Ustawa "o zwrocie" miałaby dotyczyć osób fizycznych będących kiedyś lub
obecnie obywatelami polskimi oraz ich spadkobierców.

> Co jakiś czas też w mediach widzimy łapiące za serce
> historie, jak to dawi właściciele lub ich spadkobiercy odzyskawszy kamienice
> uprzykrzają życie obecnym mieszkańcom celem wykurzenia ich z nieruchomości -

I słusznie robią.
Też obserwuję takie przypadki w mediach, najbardziej mnie bulwersuje, kiedy
to lokator mówi "ja się tu przeciez urodzołem, jak można mnie stąd
wyganiać".
Chcieliby mieć tytuł włąsności z racji samego urodzenia. Ale już po
stosowne remonty i naprawy wyciągają rękę do właściciela :-///

> nie wiem co prawda na mocy jakiego prawa odzyskują, ale na pewno nie jest to
> ogólna ustawa o zwrocie

Odzyskują na mocy prawa po prostu - zatrudniając NA WŁASNĄ RĘKĘ I NA WŁASNY
KOSZT zdolnych prawników.
Sama znam taki przypadek - znajomi odzyskali kamienice w centrum Kielc
dlatego, że w czasie przejmowania przez państwo ich dobytku jeden z
członków rodziny był niepełnoletni i nie mógł podpisać zrzeczenia się -
skutkiem tego on i jego spadkobiercy prawnie nadal byli właścicielami
stosownej części majątku. Dziś to właśnie ta część rodziny odzyskała
należne im budynki.
Pozostali też mogliby, gdyby w stosownym czasie po prostu odmówili
podpisania zrzeczenia się. Ale podpisali - bo straszono ich kosztami
utrzymania budynków, nękano złosliwymi komisjami BHP, nakazami odnawiania
budynku przed każdym pochodem pierwszomajowym itp. Więc podpisali. Gdyby
tego nie zrobili, i tak by im zabrano dobytek, ale dziś byliby "w prawie"
do odzyskania go.

7. Data: 2011-03-23 07:54:05

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

USA powinna raczej wezwać Hebrajczyków do zwrotu Polakom
majątku, jeśli w jego posiadanie weszli w drodze nielegalnego
handlu alkoholem, tudzież oszustw finansowych (w tym m.in. lichwy)
lub wyzysku dzieci pracujących na ich rzecz.

--
CB

8. Data: 2011-03-23 20:55:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Mar 2011 08:54:05 +0100, cbnet napisał(a):

> [...]
> handlu alkoholem, tudzież oszustw finansowych (w tym m.in. lichwy)
> lub wyzysku dzieci pracujących na ich rzecz.

No widzisz - potrafisz!
Popieram!

9. Data: 2011-03-23 21:43:55

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

<<... Filister nie tylko ignoruje wszelkie zasady życiowe, które nie są jego
własnymi, ale domaga się, aby pozostali ludzie wzorowali się na sposobie
jego istnienia, ceniąc go wyżej niż własny i traktując to jako swą powinność...>>

/Johann Wolfgang von Goethe/

--
CB

> No widzisz - potrafisz!
> Popieram!

Woda
Jarek kocha wojaczke
TOKSYKOLOGIA MALYCH CZARNYCH
BIG MOON
kto tu się upierał przy wiarygodności sondażowni?