USTROŃ`2004 .... słów kilka,

1. Data: 2004-07-26 11:30:20

Temat: USTROŃ`2004 .... słów kilka,
Od: "Sylwi@" <xyz13@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,

Wprawdzie byłam tam nijako przelotem
niczym wiatr co powiał wieczorowa porą
ale byłam,

- Wszystkim, których spotkałam,
- Wszystkim, z którymi dane mi było spotkać się po raz kolejny,
- Wszystkim, których dopiero co poznałam,
- za czas wspólnie spędzony,
- za rozmowy,
- za to, że mogliśmy tam być,
- Gościom,
- Organizatorom,
- i Wszystkim Uczestnikom,

chciałam w tym miejscu powiedzieć
dziękuję,

--
Do usłyszenia
Sylwi@

2. Data: 2004-07-26 13:46:21

Temat: Re: USTROŃ`2004 .... słów kilka,
Od: "Daga" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwi@" <xyz13@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:ce2pu4$m3n$1@atlantis.news.tpi.pl...

> chciałam w tym miejscu powiedzieć
> dziękuję,

A ja się przyłączam... Już za Wami tęsknię. :((

Daga

3. Data: 2004-07-26 13:50:53

Temat: Odp: USTROŃ`2004 .... słów kilka,
Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> - Wszystkim, których spotkałam,
> - Wszystkim, z którymi dane mi było spotkać się po raz kolejny,
> - Wszystkim, których dopiero co poznałam,

Choć mój pobyt był krótki ,ale pozwól Sylwio, iż dołączę się do
podziękowań... :)

Bogusława

4. Data: 2004-07-27 11:31:44

Od: "NeoN" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja chciałbym powiedzieć:
DZIĘKI ŻE JESTEŚCIE !!

-Wojtek

5. Data: 2004-07-27 11:46:54

Od: k...@u...idn.org.pl (Pawel) szukaj wiadomości tego autora

NeoN wrote:
> a ja chciałbym powiedzieć:
> DZIĘKI ŻE JESTEŚCIE !!
>
> -Wojtek

... a co tam udalo sie zalatwic dla srodowiska?
Jaki byl cel spotkania... jakie zrobiono ustalenia.
Wybaczcie ale malo czy wrecz nic nie wiem
o tym spotkaniu...

Pawel

---

6. Data: 2004-07-27 12:22:10

Od: "NeoN" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy za każdym razem trzeba coś załatwiać?
Spotkać się, pogadać , oderwać się od codziennośći, zapomnieć o
nietolerancji , być sobą.....
pogadać o dupie Maryni za przeproszeniem to też ptrzebne , bez narzekań,
stresu,
Wiesz co? Ja tu w swoim środowisku postrzegany jestem jako zamknięty w sobie
, skryty, cichy, boidusza, strach gęby otworzyć bo zaraz powiedzą , że nikt
mnie zrozumieć nie może, ja się denerwuje i inni jeszcze bardziej, a i są
takie sytuacje , że porównywany jestem do Down`a, na przystanku MPK dawali
już mi po 5 zł - a ja tylko na MPeK czekałem.... itd

pozdro. - NeoN

7. Data: 2004-07-27 12:32:13

Od: "edycja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

I ja się dołączam. Pozdrawiam złociście :-)

8. Data: 2004-07-27 14:16:38

Od: k...@u...idn.org.pl (Pawel) szukaj wiadomości tego autora

NeoN wrote:
> [...]
> nietolerancji , być sobą.....
> pogadać o dupie Maryni za przeproszeniem to też ptrzebne , bez

Zgoda ale rola Ustronia miala byc inna... bardziej "robocza"

Oczywiscie mozna pomyslec jak zorganizowac w ladnym miejscu
spotkanie juz w zalozeniu "integracyjne" i to przynajmniej 7 dni
Skad wziac jednak sponsorow na przynajmniej czesciowe dofinasowanie.

> [...]
> jeszcze bardziej, a i są takie sytuacje , że porównywany jestem do
> Down`a, na przystanku MPK dawali już mi po 5 zł - a ja tylko na MPeK

Im wiecej bedzie takich sytuacji tym predzej "jeszcze zdrowi" sie z nami
oswoja.
Teraz jest tak.... jedzie na wozku "musi gupi"
By to zmienic musimy wyjsc z domow... a jest nas co tragiczne tyle ze cos
co 30 na ulicy powinien byc na wozku lub o kulach.
/Samych ciezkich urazow kregoslupa jest 10 000 rocznie i gdzie oni/

Pawel

> pozdro. - NeoN

---

9. Data: 2004-07-27 17:11:21

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN pisze w news:ce5hhr$as8$1@news.onet.pl

> A czy za każdym razem trzeba co? załatwiać?
> Spotkać się, pogadać , oderwać się od codzienno?ći, zapomnieć o
> nietolerancji , być sob+-.....

No właśnie!
Podpisuję się. Tych wszystkich ludzi widziałam po raz ostatni 2
lata temu. To jedyna okazja, żeby się z nimi spotkać.
Środowisko niech dba o soebie samo - jeśli czegoś potrzebuję,
dbam o to sama, a nie wymagam, żeby inni dbali za mnie.
Niezależnie od oficjalnych ustaleń ustroniowych, ja tam byłam
TOWARZYSKO, zobaczyć się z przyjaciółmi. Bo Internet mi nie
wystarcza, nie chcę się w nim zamykać. Wolę real. Real rulez. ;-)
Gdybym miała jechać do U jedynie na wykłady i konferencje, w
ogóle nie ruszałabym się z domu. Najważniejsi są dla mnie LUDZIE.
I tym ludziom dziękuję, że są!!

--
Pozdrowieństwa,
Scally

10. Data: 2004-07-27 17:13:15

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

We wtorek 27-lipca-2004 o godzinie 14:22:10 NeoN napisał/a

>na przystanku MPK dawali
>już mi po 5 zł - a ja tylko na MPeK czekałem.... itd

Najśmieszniejszą taką sytuację to miałem kiedyś, jak stałem sobie koło
sklepu i coś zapisywałem w takim elektronicznym "kapowniku", który
wówczas kosztował coś koło 500 dolarów. Stukam ja sobie w klawisze nie
zwracając uwagi na przechodzące osoby i nagle jakaś pani, która się
użaliła nad biedną kaleką podeszła i na klawiaturze kapownika położyła
mi złotówkę...

Myślałem, że pęknę ze śmiechu.

Adam Pietrasiewicz

Sprzątanie mieszkania
Renta z tytulu niezdolnosci do pracy
udowodnienie większych kosztów zatrudnienia
P O Z D R O W I E N I A
warunki pracy