UWAGA SEKTA SCJENTOLOGÓW!!!

1. Data: 2003-01-27 00:49:57

Temat: UWAGA SEKTA SCJENTOLOGÓW!!!
Od: "Miroslaw Zawislan" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pochwalony Jezus Chrystus

Mam na imię Mirek, jestem katolikiem. W ciągu ostatnich 2,5 roku byłem
poddany manipulacji "psychoterapeuty" i probowano mnie zwerbować do sekty
"Kościoła Scjentologii". Sledzono mnie nieustanie na necie i kontrolowano
prawie wszystkie aspekty mojego zycia. Manipulowano i probowano zmieniać
moje wartosci. Wypytywano sie o zarobki w mojej rodzinie. Upraszam
czytających tę grupę bezrobotnych, samotnych, w trudnej sytuacji zyciowej o
ostrożność.

Informacje jak sie obronic przed ta sektą i jak ona działa mozna znalezc na
www.opoka.org.pl

1. Data: 2003-01-27 06:17:08

Temat: Re: UWAGA SEKTA SCJENTOLOGÓW!!!
Od: "Mr Bean" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

SPAM....

Moze tak link do strony?

;-P

"Miroslaw Zawislan" <p...@t...pl> wrote in message
> [...]
> ostrożność.
>
> Informacje jak sie obronic przed ta sektą i jak ona działa mozna znalezc

Wiecej szczescia poprosze! (DLUGIE)
pytanie o statystyke - HELP! :)
ZAZDROSC
Studia ....