UWAGA Zenon!!!

1. Data: 2002-06-14 12:10:58

Temat: UWAGA Zenon!!!
Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Parę tygodni temu niejaki Zenon na tym forum chwalił się że można zarobić
kupę kasy (sprzedaż bezpośrednia lub cos koło tego). Na moje uwagi zostałem
zaatakowany że każdy ma prawo do własnej dzialności itp.

A dzisiaj niespodzianka Zenon przysłał do mnie propozycję współpracy, na tym
polu!!!

Więc odpowiadam teraz zdecydowanie: Zenon jesteś naciągaczem. Nie zarobisz
na mnie sprzedając różnego rodzaju produkty bo ja ich nie chcę.Ja w to nie
wchodzę!.

Ciekawe czey inni też tę propozucję dostali

Darek

2. Data: 2002-06-14 12:20:14

Temat: Re: UWAGA Zenon!!!
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :-) szukaj wiadomości tego autora

Dziś jest 14 czerwca 2002 Miło mi że napisałeś(aś) na grupę Pl soc inwalidzi Darek

W Twoim liście datowanym 14 czerwca 2002 (14:10:58)

posiadający identyfikator news: <aecmgt$6g9$1@news.tpi.pl> można przeczytać:

D> A dzisiaj niespodzianka Zenon przysłał do mnie propozycję współpracy, na tym
D> polu!!!

W Nawiązaniu do jego treści:

na razie nie ale ... i tak nic na mnie nie zarobi :)

Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

3. Data: 2002-06-14 17:57:51

Od: "robercikus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nawet nie wiem... może i coś tam przysłał, ale ja mam już tak serdecznie
dość tych "Zenonów", że wszelką niespodziewaną korespondencję od jakichś
tam... (m. in. Zenenów proponujących współpracę) po prostu wyrzucam bez
czytania.

Pozdrawiam (ale nie "Zenona" !!!)
robercikus

Wypowiedzcie się proszę na temat barier psychologicznych ON
Czy uzależnienie od rodziny wpływa na niepodejmowanie pracy ON?
TAXI dla osoby niepełnosprawnej
Mam pewien pomysł, który od miesiąca zaczęłam wprowadzać w życie
przejazdy pkp