UWAGA - bluzgi

1. Data: 2001-01-14 16:14:24

Temat: Re: UWAGA - bluzgi
Od: "Ewa po prostu" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz Laskowski"
był uprzejmy zacytować w swoim poście fragmenty wulgarnej korespondencji Ani L....
po to, by następnie powiedzieć jej
czy nie uważa Pan, że cięcie cytatów - zwłaszcza niepotrzebnych - jest grzecznością
wobec innych?
Myle się czy to Waść głośno wołał - tnijcie cytaty?
w końcu nie po to rezygnowałam z czytania korespondencji Ani ( acz niekoniecznie
informując o tym świat - mam wrażenie, że to prywatna sprawa czyje listy czytasz)
żeby ja póżniej czytać w Pańskich m.in. cytatach.
Protestujesz Waść, wrzeszczysz - a jakby tak trochę na własną pocztę popatrzeć??
najlepiej PRZED wysłaniem...
E.

1. Data: 2001-01-14 16:45:12

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@p...onet.pl wrote:

> Ojej,
> Na tej grupie tez sa oszusci?
> A ja myslalam, ze przynajmniej tu nikt sie podszywac nie bedzie...

Cóż... Ania L. i Steerpik to przykład idealnej symbiozy - jedno nie może
istnieć bez drugiego. "Spotkał" "koprofilut" "koprofiluta". :->
Nie rozumiem tylko dlaczego ta perwersja musi dziać się publicznie? :-/
--
Dariusz Laskowski Zauważam, że moje dywagacje zazwyczaj okazują się
mailto:d...@p...pl bezpodstawne i pozbawione sensu, jeśli nie są po

1. Data: 2001-01-14 17:10:48

Od: Krzysztof RYDEL <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W koncu jakas konkretna wypowiedz.

Chyba nie przepadasz za swoim starym ? :)

--
Krzysztof Rydel
mailto:k...@p...onet.pl

1. Data: 2001-01-14 17:15:30

Od: Tygrysek <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Jan 2001 17:14:12 +0100, modem użytkownika "Ania Lipek"
<a...@g...pl> wybzykał następujący tekst:

>A ja teraz te istnienie zakanczam. Zegnam
>Ania

nie uda ci sie tak latwo uciec stad ....

to nie takie proste ....

zastanow sie czy popiszesz sie wieksza glupota czy odwaga ... bo ja
uwazam ze glupota

zreszta jak zycie kopie to nie badz chrzescijanka i nie nadstawiaj
dupy, tylko ubierz ciezsze buty i kopni to zycie sama ....

pomoze, naprawde
Karol Cichoński aka Tygrysek
t...@i...pl ICQ - 11569762
DivX http://www.tygrysek.z.pl

1. Data: 2001-01-14 18:20:58

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz Laskowski" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
> :-> Znowu zaczynasz? :] Czytanie tych
> niekończących się dyskusji Ciebie samego z sobą jest mało zabawne.
> Idź z tym szambem gdzie indziej. :-/
> --

Czy to juz nie za daleko posuniete wnioski???

Jakoś malo smaczne.
Czy ty Dariusz masz jakieś kompleksy?

Opowiem Wam teraz cos o Ani Lipek;)
Kiedy zaczelam czytac psp - w sierpniu ub.roku -
- od razu trafiłam na A.L. i nazwałam te grupe na wlasny uzytek
p.s.paranoja:)))

Myslalam, ze trafie na powazne dyskusje na powazne tematy;))
W pierwszym odruchu mialam nawet zamiar uzyc opcji "Unsubscribe",
bo szkoda mi bylo czasu na glupoty.
Wytrzymalam kilka dni i.....zaczelam sie tym bawic!:))
A dla niewtajemniczonych dodam, ze lataly tu niezle teksty!!!

Myślę, ze tych kilka sierpniowych "zaszczepilo mnie"
i chociaz nie czytam teraz wszystkich tekstow Ani,
a nawet nie wiem, czy jest tylko prowokatorem,
to fakt, iz wpada tu ze swoim swintuszeniem
- juz tylko mnie smieszy:)

A ponadto doszlam do pewnych -
- zaskakujacych mnie sama wnioskow:

byc moze, gdyby poziom wypowiedzi byl przez caly czas
gorny,chmurny, naukowy i HERMETYCZNY -
byc moze - wiele "zagubionych owieczek"
(do jakich i siebie z tamtego okresu zaliczam:) -
nie odwazyloby sie Nigdy Wlaczyc do Dyskusji na psp
i poczuc sie pewniej i lepiej.

Dlatego Aniu, kimkolwiek jestes - wpadaj sobie tutaj
- ja juz tylko szybko przelatuje Twoje teksty,
a poniewaz nie moge jednak jakos na powaznie
ich potraktowac - to tylko sie usmiecham:)))
i czytam powazniejsze.
Nie oznacza to wcale, ze lubuje sie w kaprofilii.
Nie sadze tez, ze mozesz kogos z nas zgorszyc.

Natomiast niesmaczne insynuacje zawsze mnie wkurzają.

Eva

1. Data: 2001-01-14 18:48:56

Od: d...@k...net.pl (Dagmara S.) szukaj wiadomości tego autora

> Ojej,
> Na tej grupie tez sa oszusci?
> A ja myslalam, ze przynajmniej tu nikt sie podszywac nie bedzie...

Moze dla tych co sa krocej od innych, ktos wytlumaczy kto, co i jak oraz
dlaczego?

Daga

---
http://www.kki.pl/kki/oferta/cen_uslug.htm
Kazdy list do naszego Klienta
jest SPRAWDZANY przez zabezpieczenia ANTYWIRUSOWE
---

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

1. Data: 2001-01-14 21:19:27

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 14 Jan 2001 16:41:35 +0100, Dariusz Laskowski <d...@p...pl>
wrote:

> [...]
>nasz grupowy psychologu. :-> Znowu zaczynasz? :] Czytanie tych
>niekończących się dyskusji Ciebie samego z sobą jest mało zabawne.

Chcesz powiedziec ze Alfred Gormenghast - Steerpik stoi za Ania Lipek
:)))) ??? HMMM... Mialem jakis czas temu podobne przypuszczenia, bo
zadziwiala mnie skutecznosc z jaka wykrywal Anie pod kazda postacia
niezaleznie o adresu, zrodla i stylu. Ale oznaczaloby to tez ze stoi
takze moze Konradem??! Ale to juz bylaby paranoja...?
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
But never is a promise and you can't afford to lie

1. Data: 2001-01-14 21:19:28

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 14 Jan 2001 16:37:01 +0100, "Ania Lipek" <a...@g...pl>
wrote:

>A tak w ogole ludzie i ludziska ja CHCE CHLOPA!!!!!!!!!!!!!! Dajcie mi
>chlopa, bo zaraz umre z tesknoty za facetem :-(. Nie wytrzymam tego dluzej.
>Mam dosc tego mastrubowania sie, mam dosc tych moich wszystkich pojebanych
>fantazji seksualnych. Ja chce chlopa, dluzej nie wytrzymam :-(. Ja chce
>chlopa, ktory mnie przytuli, pocaluje, powie, ze kocha. Ja chce chlopa przy
>ktorym bede mogla czuc sie bezpieczna, dla ktorego bede znaczyla bardzo
>wiele. Ja chce chlopa :-((((((((((((((.

Uchhhhhhhhhh...

1. Chcesz CHUJA czy CHLOPA? :)))))))))
2. Przeciez jestes jak sama pisalas ekstra laska. Ektra laski nigdy
nie maja problemow ze znalezieniem CHLOPA, a CHUJA to juz w ogole maja
na zawolanie, chyba ze mieszkasz na Antarktydzie, ale nie mieszkasz na
Antarktydzie.

1. Data: 2001-01-14 21:45:47

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paul Radetzky wrote:

> [...]
> :)))) ??? HMMM... Mialem jakis czas temu podobne przypuszczenia, bo
> zadziwiala mnie skutecznosc z jaka wykrywal Anie pod kazda postacia

Mnie zaskakuje szybkość z jaką często pojawiają się Jego odpowiedzi na
Jej posty (w tym przypadku też piekielnie mała różnica w czasie wysłania).
Ot dziwne zbiegi okoliczności.

> Ale oznaczaloby to tez ze stoi takze moze Konradem??! Ale to juz bylaby
> paranoja...?

Cóż... To rzeczywiście byłoby niezdrowe...

--
Dariusz Laskowski -ZED-: Boy, Prus i jeszcze kilku
mailto:d...@p...pl też było anonimami...

1. Data: 2001-01-14 21:46:38

Od: "Konrad Milczar" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Đlatego właśnie nie odróżniacie skutku od przyczyny.

--
No to powodzenia...
Konrad, Milczar zresztą...

Sposób życia a samotność.