Uczciwy sprzedawca

41. Data: 2008-03-08 11:38:21

Temat: Re: Uczciwy sprzedawca
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rajmund" <t...@a...es> napisał w wiadomości
news:fqtsa7$q8i$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Spieszę donieść, że coś jednak jest nie tak z tą uczciwością tego
> sprzedawcy ;-) Zamówiłem i zapłaciłem za 10 cebulek, a listonosz właśnie
> przyniósł mi paczkę, w której znalazłem 11 pięknych, dużych cebul ismeny.
> Dziękuję stokrotnie. Za chwilę wszystkie wylądują w ziemi, więc nie
> przyjmuję reklamacji ilościowych ;-) Co do jakości, to pochwalę się
> zdjęciami jak zakwitną.

Najzwyczajniej dałeś się skorumpować. To była specakcja CBA!
Na Twoim miejscu już zacząłbym się żegnać z rodziną.
Pozdrawiam
Janusz

42. Data: 2008-03-08 12:45:28

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najzwyczajniej dałeś się skorumpować. To była specakcja CBA!
> Na Twoim miejscu już zacząłbym się żegnać z rodziną.

Przyznaję, trochę korupcjusz jestem, ale nie mam nic wspólnego z układami,
nawet ogrodniczymi, do czego przyznaję sie z przykrością. Nawet pieniędzy
nie umiem prać, chociaż jedna próba była udana.
Abeliophylum całe obsypane kwiatami...
Pozdrawiam.Mirzan

43. Data: 2008-03-08 17:39:10

Od: "Rajmund" <t...@a...es> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" napisał:

> Najzwyczajniej dałeś się skorumpować. To była specakcja CBA!
> Na Twoim miejscu już zacząłbym się żegnać z rodziną.

No to całe szczęście, że zdążyłem dzisiaj wsadzić do ziemi ponad 200 cebulek
i kłączy. Zmarnowałyby się zanim wrócę na wolność. A tak przynajmniej
pocieszą oko przechodzących koło mojego domu ;-)

Pozdrawiam,
Rajmund

44. Data: 2008-03-08 18:32:41

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to całe szczęście, że zdążyłem dzisiaj wsadzić do ziemi ponad 200
> cebulek i kłączy. Zmarnowałyby się zanim wrócę na wolność. A tak
> przynajmniej pocieszą oko przechodzących koło mojego domu ;-)

Niestety nie pocieszą. :-)
Wszystkie zostaną wykopane. Dowody przecież trzeba zabezpieczyć.
Pozdrawiam
Janusz

45. Data: 2008-03-08 18:37:48

Od: "Rajmund" <t...@a...es> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety nie pocieszą. :-)
> Wszystkie zostaną wykopane. Dowody przecież trzeba zabezpieczyć.

Nawet jeśli, to tylko 11 było od Mirzana. Reszta kupiona uczciwie w różnych
sklepach. Mam paragony w razie czego ;-)

Pozdrawiam,
Rajmund

46. Data: 2008-03-08 19:24:00

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Abeliophylum całe obsypane kwiatami...

No i ?

47. Data: 2008-03-08 19:41:51

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>   No i ?

No i wiesz kiedy kwitnie.Dowiedz się teraz co to jest.
Kalina też kwitnie.
Pozdrawiam.Mirzan

48. Data: 2008-03-08 21:31:05

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i wiesz kiedy kwitnie.
> Dowiedz się teraz co to jest.

A po co ?

49. Data: 2008-03-14 17:10:21

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paczka a cebulkami ismeny, wysłana priorytetem 6.03., już dotarła
do Warszawy, co jest niezwykłym sukcesem Poczty Polskiej, bo zwykły list
wysłany ze Złotoryi do mnie, szedł trzy tygodnie,a odległość wynosi ok 50 km.
Pozdrawiam, przede wszystkim pocztowców. Mirzan

50. Data: 2008-03-14 17:37:05

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:
> [...]
> wysłany ze Złotoryi do mnie, szedł trzy tygodnie,a odległość wynosi ok 50 km.
> Pozdrawiam, przede wszystkim pocztowców. Mirzan

Paczka ma nogi dłuższe od małego listu i dlatego idzie szybciej.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz