Uczciwy sprzedawca

51. Data: 2008-04-03 03:47:53

Temat: Re: Uczciwy sprzedawca
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

news:3626.0000017f.47d05d8f@newsgate.onet.pl...

> [...] Narazie na celowniku mam juki,
> bo stoją na drodze, a są już wieloletnie i zakwitną w krótkim czasie.
> Zdjecia do wglądu. http://picasaweb.google.pl/liliumster

Napisz jakie to gatunki. Na oko jedna to Y. glauca a "trawnik" wyglada jak
plantacja Y. gloriosa.

Pozdrawiam,
Bpjea

52. Data: 2008-04-03 03:47:53

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

53. Data: 2008-04-03 05:41:31

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisz jakie to gatunki. Na oko jedna to Y. glauca a "trawnik" wyglada jak
> plantacja Y. gloriosa.

Jak ją kupowałem,nazywała się filamentosa.Ten cały łan pochodzi z jednej
rośliny. Chcesz kupić?
Pozdrawiam.Mirzan

54. Data: 2008-04-04 01:58:48

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Jak ją kupowałem,nazywała się filamentosa.Ten cały łan pochodzi z jednej
> rośliny. Chcesz kupić?

Filamentosa - nie; Y. glauca - tak :)
Liscie wydaly sie dosc miekkie na zdjeciu, co przypomina moja Y. gloriosa.

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: outlook wyslal mi poprzedni post 2 razy, przypadkiem.

55. Data: 2008-04-04 06:38:13

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Filamentosa - nie; Y. glauca - tak :)
> Liscie wydaly sie dosc miekkie na zdjeciu, co przypomina moja Y. gloriosa.

Po co Ci tyle tego zielska, chcesz robić kwiat ciety?
Pozdrawiam.Mirzan

56. Data: 2008-04-04 22:13:07

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Po co Ci tyle tego zielska, chcesz robić kwiat ciety?

W interesie sprzedawcy jest pozbyc sie towaru :)
Zielsko jest mi potrzebne, by przykryc czyms gola glebe w ogrodzie.
Do tego dobrze, gdy jest odporne i samo rosnie - sadze raz a gleba przykryta
na wieki zostaje :)
No i poza tym przejrzyj swoj katalog - tez troche tego zielska masz a na
kwiat ciety nie sprzedajesz :)
(chyba, ze sam lilie scinasz do wazonu)

Pozdrawiam,
Bpjea

57. Data: 2008-04-04 22:29:45

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i poza tym przejrzyj swoj katalog - tez troche tego zielska masz a na
> kwiat ciety nie sprzedajesz :)
> (chyba, ze sam lilie scinasz do wazonu)

Kwiaty cięte za tanie,nie opłaca się schylać do takiej małej ilości jak u mnie.
Lilie mam pod ochroną, nie są cięte, są dla przyjemności.
Pozdrawiam.Mirzan

58. Data: 2008-04-05 03:56:49

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Kwiaty cięte za tanie,nie opłaca się schylać do takiej małej ilości jak u
> mnie.
> Lilie mam pod ochroną, nie są cięte, są dla przyjemności.

Ja tez lilii nie scinam, chyba, ze przypadek sprawi inaczej - w zeszlym roku
burza zlamala mi rozkwitajaca 'Golden Splendour' wiec poszla do wazonu i
zapach byl w calym domu przez wiele dni (na szczescie bylo cieplo i mozna
bylo wietrzyc) :)

Pozdrawiam,
Bpjea

wysiew pomidorów