Uczulenie na skorze?

1. Data: 2004-10-24 08:17:51

Temat: Uczulenie na skorze?
Od: "Gosia " <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro mam zamiar wybrac sie do dermatologa, ale nie wiem, czy mi sie
uda dostac, wiec chcialam tutaj poprosic o rade. Wczoraj zrobila mi
sie taka krosta o nierownych brzegach, jak po ugryzieniu komara.
Myslalam, ze cos mnie ugryzlo w nocy, ale sie okazalo, ze ta krosta
(plamka) zniknela (po okolo godzinie), ale pojawila sie kolejna, ta
znow zniknela i pojawila sie nastepna... Pojawienie sie poprzedza
swedzenie. Czy ktos sie spotkal z czyms takim? Co to moze byc?
Z gory dziekuje za wszystki podpowiedzi i rady.

Gosia