Udało mi się :-)

1. Data: 2002-06-16 14:05:01

Temat: Udało mi się :-)
Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Zrobiłam dziś na obiadek de volaille. Troszeczkę wg. przepisu podesłanego przez Wkn,
troszeczkę wg własnego uznania. Mięsko natarłam czosnkiem i solą. Było przepyszne.
Martwiłam się trochę że masełko wypłynie, ale na szczęście nie stało się tak.
Rodzinka była zachwycona.

Pozdrawiam, Vicky S.

--
Easy contact with me is:
v...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-16 18:13:12

Temat: Re: Udało mi się :-)
Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky S. <v...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aei5t8$5cr$...@o...biskupin.wroc.pl...
[...]

Słyszałem plotkę,że prawdziwy de volaille robi się z przenicowanej pałki
kurczaka ( nie wyrywając kości)
pozdr.Alex

1. Data: 2002-06-16 22:17:20

Od: "Krzysiek" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]