Udar mózgu

następny post »
Data: 2004-04-25 19:21:44
Temat: Udar mózgu
Od: "beata" <b...@s...poczta.onet.pl>

Dziś rano mój ojciec doznał udaru mózgu. Lekarz na izbie przyjęć stwierdził,
że stało się to na tle miażdżycowym. Ojciec ma 70 lat, a po udarze nie mówi,
ma problemy z utrzymaniem moczu, niedowład prawej strony ciała w stopniu
niewielkim, zaburzenia pamięci i problemy z przełykaniem. Jeśli ktokolwiek
orientuje się jakie są szanse na odzyskanie sprawności ( w tym mowy ), jak
również jakie jest ryzyko ponownego udaru, proszę o informacje, jest to dla
mnie bardzo ważne. Czego mamy się wystrzegać, by umożliwić ojcu powrót do
zdrowia?

beata
--
"Daj mi Boże pogodę ducha bym mogła zaakceptować to czego nie mogę zmienić,
odwagę bym mogła zmienić to co zmienić mogę