Uffff....

1. Data: 2002-09-01 10:03:42

Temat: Uffff....
Od: "Izabela Koriat-Zumis" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich dbających o urodę.
Nazywam się Iza (30 lat), 2 dzieci (3,5 i 5 m-cy), mąż,
mieszkam w Legionowie.
Zasubskrybowłam się 3 dni temu, i co widzę?
Ponad 6000 postów. Aż się przeraziłam! Taka młoda grupa a
jaka aktywna. Poświęciłam 2 noce i już jestem na bieżąco.
Podoba mi się u Was i zagoszczę tu na dłużej.
Jestem niestety modemowcem:( i nie zawsze będę mogła
aktywnie uczestniczyć w dyskusjach, moje odpowiedzi
też mogą przychodzić z pewnym opóżnieniem. Z góry
przepraszam. A teraz do rzeczy:
Na początek pytanie: możecie podać mi dokładny adres
pani Hani? (tej od biustonoszy) w Warszawie przy
Grochowskiej?
Cóż, zauważyłam u siebie, że po ciąży zmienił mi się
kompletnie wygląd biustu (zwis totalny), a nadal karmię
piersią. Może ta pani by mi coś dobrała.
pozdrawiam
iza koriat-zumis

1. Data: 2002-09-01 11:14:17

Temat: Re: Uffff....
Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj na grupie :)

| Na początek pytanie: możecie podać mi dokładny adres
| pani Hani? (tej od biustonoszy) w Warszawie przy
| Grochowskiej?

Grochowska 93
K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-09-01 12:58:28

Od: "--<e>--" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nazywam się Iza (30 lat), 2 dzieci (3,5 i 5 m-cy)

Rodzilas je w 1,5 miesiecznej przerwie?? ;)

--<e>--

Pytanie o solarium
biust
Kolczyk w pępku