Ugryzienie

1. Data: 2004-07-16 10:05:12

Temat: Ugryzienie
Od: Slawomir Gorniak <t...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

googlalem juz sporo, archiwum tez czytalem, ale mam pare
niejasnosci. Otoz pare dni temu na nodze w okolicach
kolana zrobila mi sie czerwona plama, srednicy ok 8 cm.
Wczoraj plama miala juz 15 cm i w srodku byla zdecydowanie sina
(nie blada). Mniej wiecej w samym srodku jest maly strupek,
ponizej 1 mm. Calosc mnie piecze i boli przy naciskaniu
(zwlaszcza na obrzezach), boli mnie tez przy chodzeniu
(pewno naciaga sie skora). Mam 36.9 - 37 stopni. Bylem
u lekarza, dostalem doxycycline na 5 dni. I teraz mam
sporo watpliwosci. Jesli to zwykle ukaszenie pajaka, tyle
ze jakiegos szczegolnie jadowitego, to po co antybiotyk?
Jesli to (tfu, odpukac) poczatki boreliozy, to czemu
antybiotyk tylko na 5 dni, nie wiecej? Lekarka nic nie
mowila o boreliozie, a swoja droga w lesie nie bylem od
paru miesiecy..

pozdrawiam,

Slawek

2. Data: 2004-07-16 12:29:20

Temat: Re: Ugryzienie
Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-16 12:05, Użytkownik Slawomir Gorniak napisał:

> [...]
> antybiotyk tylko na 5 dni, nie wiecej? Lekarka nic nie
> mowila o boreliozie, a swoja droga w lesie nie bylem od

Mi się kiedyś takie cos zrobiło na ręce po ukąszeniu osy i też
antybiotyk na 5 dni dostałem.
Po 3 dnaich nie było śladu.

--
Paweł Muszyński

mocny bol gardla i antybiotyki
Czerniak - rozpoznanie
Jakie jest normalne ciśnienie wewnątrzgałkowe?
Pobranie krwi - siniak??
Złamanie kompresyjne