Ugryzienie przez kleszcza - borelioza - badania

11. Data: 2006-08-08 13:46:47

Temat: Re: Ugryzienie przez kleszcza - borelioza - badania
Od: "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Aug 2006 14:11:41 +0200, mamouna napisał(a):

> Użytkownik "Krzysiek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> miałem taki przypadek dawno temu, jakieś 10-12 lat temu ugryzł mnie kleszcz,
> potem po jakimś czasie zauważyłem na nodze (dziabnął w udo) rozszerzający
> się obrys, prawie nie widoczny - koloru niebieskawo-czerwonego. Czy ten ślad
> świadczy o tym że kleszcz był zarażony ? czy to znaczy ż i ja mogę nosić
> zarazki lub wczesna stadium choroby ?

Rumień jest objawem zarazenia . jak najszybciej przeprowadzic badania
i ewentualne leczenie . Choroba jest przykra w skutkach po kilku
kilkunatu latach od zakażenia. [wiem z autopsji]
C.R.E.E.D.

12. Data: 2006-08-08 14:33:02

Od: "mamouna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl> napisał w wiadomości

> Rumień jest objawem zarazenia . jak najszybciej przeprowadzic badania
> i ewentualne leczenie . Choroba jest przykra w skutkach po kilku
> kilkunatu latach od zakażenia. [wiem z autopsji]

Możesz coś więcej na ten temat napisać ew. wskazać miejsce gdzie już o tym
pisałeś ?

13. Data: 2006-08-09 17:10:34

Od: "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Aug 2006 16:33:02 +0200, mamouna napisał(a):

> Użytkownik "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl> napisał w wiadomości

> Możesz coś więcej na ten temat napisać ew. wskazać miejsce gdzie już o tym
> pisałeś ?

Ja odkryłem u siebie chorobe przypadkiem po kilku latach. ZacZąłem sie
leczyc na poważnie po nastepnych kilku, a choroba działa powodujac
pewne nieodwracalne zmiany np choroby stawów czy uposledzenie wzroku -
poczytaj nt boreliozy - mnóstwo tego w iternecie. Nie jestem do końca
pewien ale krętek wywołujacy chorobe jest podobny do kiły wiec
prawdopodobnie może powodować podobne skutki w organizmie . Odsyłam do
fachowych publikacji. Chorobe ciezko zaleczyc . chyba że trafi sie na
odpowiedni antybiotyk który najlepiej zadziała u danej osoby. jA
leczylem sie różnymi prze okres kilku - chyba 5 - lat i jeden
antybiotyk doustny dał szybkie i wymierne efekty - zmniejszenie sie
przeciwciał.
a tak apropo's : czy ktos mioże mi powiedzieć jak bardzo moga róznić
się wyniki z róznych laboratoriów? jaki to jest rząd wielkosci bo moze
niepotrzebnie sie cieszę i trzeba jednak skorzystac ze szpitala bo
wyniki nie są porównywalne? ;-)
C.R.E.E.D.

ile kosztuje usunięcie pieprzyków?
lacinski slownik medyczny
Wewnątrzgałkowe zapalenie nerwu wzrokowego
Wewnątrzgałkowe zapalenie nerwu wzrokowego
heromoidy?