heromoidy?

1. Data: 2006-08-07 16:53:00

Temat: heromoidy?
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, od 3 dni bliska mi osoba powiedziala ze w kale ma krew,
wywnioskowalismy ze to moga byc heromoidy.
osoba ma lat 24, praca siedzaca czasem 8 a nawet 10 h dziennie,
bardzo mala aktywnosc fizyczna (wieczorem wejscie do domu 4 pietro)
poczatko objawow heromoidow?czym leczyc co robic?
wiadomo ze do lekarza a domowymi sposobami ?jakies diety cos ?

2. Data: 2006-08-07 17:23:39

Temat: Re: heromoidy?
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hemoroidy.. sory za blad :[

3. Data: 2006-08-07 18:25:08

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> witam, od 3 dni bliska mi osoba powiedziala ze w kale ma krew,
> wywnioskowalismy ze to moga byc heromoidy.

Niestety, ten problem dotyczy bardzo wielu ludzi i... temat ten jest czesto
poruszany na grupie.
Proponuje zapoznac sie z
http://groups.google.pl/groups?lnk=hpsg&hl=pl&q=hemo
roidy moze cos
znajdziesz dla siebie.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

napoje energetyzujące
Uczucie bolu/podraznenia w moczowodach