Uczucie bolu/podraznenia w moczowodach

1. Data: 2006-08-07 14:09:10

Temat: Uczucie bolu/podraznenia w moczowodach
Od: " " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dotyczy prawdopodobnie nerek. Pare lat temu urodzilem maly kamyk, bolalo ale
dalem rade. Niedawno schodzil mi prawdopodobnie piasek z nerki (nie bylo
kamienia, bol byl mniejszy niz kiedys) ale zostalo mi po tym cos niespecjalnie
wygodnego, mianowicie takie uczucie podraznienia, czasem jakby swedzenie,
czasem drapania ktoremu towarzyszy uczucie potrzeby oddania moczu co pare,
parenascie minut. Piasek schodzil mi juz poand miesiac temu, w nerce mnie juz
nic nie boli ale to nieprzyjemne podraznienie pojawia sie regularnie co 2-4
dni i trwa pare godzin po czym przechodzi i jest prawie nieodczuwalne.
Podejrzewam jakies zakazenie/zapalenie drog moczowych.

Czy jest tu ktos po medycynie (lub ktos kto mial cos podobnego) kto by
poradzil co z tym zrobic, jakie lekarstwa wziac?

Dziekuje

2. Data: 2006-08-07 17:08:03

Temat: Re: Uczucie bolu/podraznenia w moczowodach
Od: Geminus <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powinieneś wykonać posiew moczu z antybiogramem, leczenie przeciwzapalne
lekiem według antybiogramu.

Pozdrawiam.

3. Data: 2006-08-07 17:14:38

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem po medycynie, ale może pomoże ci urosept do kupienia w aptece bez
recepty, to ziołowe tabletki o działaniu diuretycznym i odkażającym drogi
moczowe.

Ale badania też wykonaj, tylko nie bezpośrednio po braniu tego lekarstwa (bo
wynik będzie niemiarodajny).

--
( tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->sz lub ż)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

Napady gorąca.
Konkurs na swiadczenia medyczne
badnie 30-latka
guz pod ręką