Ulga Podatkowa

1. Data: 2000-10-22 12:21:39

Temat: Ulga Podatkowa
Od: Tomek Adamczyk <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A dokładniej mam pytanie dotyczace odpisu zwiazanego z uzytkowaniem
samochodu przez ON - na czym to dokladnie polega?
Czy trzeba korzystajac z takiej ulgi przedstawiac jakies dokumenty do
Urzedu Skarbowego?

--
Hellou

Oficcial Member of WSZYSTKO CO FAJNE :)

ulga jest fajna

2. Data: 2000-10-26 11:33:25

Temat: Re: Ulga Podatkowa
Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Adamczyk wrote:

> [...]
> samochodu przez ON - na czym to dokladnie polega?
> Czy trzeba korzystajac z takiej ulgi przedstawiac jakies dokumenty do

Jeżeli ma się II lb I grupę inwalidzką ON ma prawo odliczyć od dochodu
pewną kwotę (w 1999 było to 1500) PIT-O - Wydatki na rehabilitację.
Żadnych dowodów na poniesione wydatki nie trzeba (jedeny dokument to orzeczenie
o niepełnosprawności).
Sam stosuję to od dwóch lat :-) i nikt mi się do tego nie czepia.

Jacek Kruszniewski

3. Data: 2000-10-26 17:17:47

Od: Tomek Adamczyk <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Kruszniewski (IT)" wrote:

> [...]
> o niepełnosprawności).
> Sam stosuję to od dwóch lat :-) i nikt mi się do tego nie czepia.

Ode mnie US zarządał w tym roku (rozliczenie za 1999) zasiwadczenia od
lekarza, że korzystałem z jego opieki.
Papier doniosłem ale zdziwiłem się mocno bo rok wczesniej tak jak mowisz
zero kontroli :(

--
Hellou

Oficcial Member of WSZYSTKO CO FAJNE :)

interpretacja jest fajna

4. Data: 2000-10-26 20:22:44

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Adamczyk napisał(a):

> Ode mnie US zarządał w tym roku (rozliczenie za 1999) zasiwadczenia od
> lekarza, że korzystałem z jego opieki.

A co ma do tego lekarz?, o ile wiem wystarczy Twoje ustne (względnie
pisemne)
poświadczenie żeś używał auta do dowozu na rehabilitację - np. na długie
spacery za miastem. O ile wiem to wszystkie poradniki w tym i chyba
Ministertwa
Finansów podają, że nie trzeba udokumentowywać tego wydatku.
A po drugie jest to rekompensata za utratę zwolnienia od podatku
drogowego, który
wszedł jako składnik akcyzy na paliwa, chyba że ktoś jeździ na gazie
:-).

> Papier doniosłem ale zdziwiłem się mocno bo rok wczesniej tak jak mowisz
> zero kontroli :(

Ciekawe - mój lekarz zawsze wyda takie zaświadczenie :-)

Jacek

Get Out Of Debt For Good! 1943
strony www
Jak rechbilitować się po udarze krwotocznym mózgu?
Inwalida a praca
Paraolimpiada