Ulgi przejazdowe dla przewodnika

1. Data: 2008-08-14 16:44:54

Temat: Ulgi przejazdowe dla przewodnika
Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Mam takie pytanie: Rzadko podróżuję czymś takim jak pociągi pkp, albo
autobusy pks..., często natomiast jeżdżę komunikacją miejską. Powiedzcie
mi czy mój synek, który skończył nie dawno pięć lat może być moim
przewodnikiem? Ja jestem słabowidzący i mam orzeczony znaczny stopień.
Synek oczywiście zdrowy jak ryba, ale już na ulgę-darmochę do czterech
lat się nie załapuje, a w sumie to już całkiem rozgarnięty chłopczyk i
za przewodnika dla niewidomego mógłby być... Jak to wygląda prawnie?
Zawsze mam dylemat. Nie jeżdżę z nim często, ale zdarzy się... i co...?
Mam mu kupować bilet normalny/ulgowy, czy traktować jak przewodnika...?

robercik-us

robercikus.małpka.gmail.com
www.audio.audacyt.pl
http://www.stres.1site.pl/
http://audiobooki.zlotemysli.pl/

2. Data: 2008-08-14 16:52:54

Temat: Re: Ulgi przejazdowe dla przewodnika
Od: "Adam.O" <s...@n...px> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:g81ne8$nla$...@n...onet.pl,
robercik-us <r...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
> autobusy pks..., często natomiast jeżdżę komunikacją miejską.
> Powiedzcie mi czy mój synek, który skończył nie dawno pięć lat może

Niestety nie!
Przewodnikiem osoby niewidomej może być osoba, która ukończyła 13 rok życia,
zaś opiekunem osoby niepełnosprawnej może być osoba, która ukończyła 18 lat.

Pozdrawiam

Adam O

akumulatory muszę kupić
Mass-Market Your Website 81646