Unikanie kontaktu wzrokowego przez facetów

1. Data: 2006-05-05 18:53:14

Temat: Unikanie kontaktu wzrokowego przez facetów
Od: m...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zauwazyłam dosc charakterystyczne zjawisko niepatrzenia na dziewczynę przez
facetów to znaczy np. w wiekszym gronie gdy mowi albo pyta własnie dziewczyna
(i jest jedna)facet ustawia sie "jakby bokiem" ;) i soba i wzrokiem.Moja
diagnoza jest taka:
a.złe doswiadczenia
b.obawa przed posadzeniem ze sie "mierzy dziewczynę wzrokiem"
c.nieswiadoma lub swiadoma chec zwrócenia uwagi
jakos nie pasuje mi jednak powod który mogby sie nasuwac czyli ignorowanie tej
dziewczyny (bo ni ebyło powodów, bo konkretna grupa o której mowie raczej
chamami nie jest.No i nie smiałosc tez mi nie pasuje.Co sądzicie?Jakies
spostrzezenia własne?Dzieki

2. Data: 2006-05-06 07:42:31

Temat: Re: Unikanie kontaktu wzrokowego przez facetów
Od: "TheOneWhoRages" <K...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Najprawdopodbniej bokiem ustawia sie facet znajdujacy sie w
bezposrednim sasiedztwie mówczyni - z powodu naruszenia jego strefy
osobistej - o ile mnie pamiec nie myli jest to od pól do jednego
metra najczesciej - tam maja prawo przebywac tylko niektóre osoby
wybrane przez faceta.
A nie patrzy, bo w ten sposób moze "wytrzymac" czyjac bliskosc -
paradoks windy - ludzie stoja znacznie blizej siebie niz w
normalnych kontaktach, a jednak przez niepatrzenie w oczy zostaje
zachowany komfort psychiczny.
K.

3. Data: 2006-05-08 07:06:59

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

>zauwazyłam dosc charakterystyczne zjawisko niepatrzenia na dziewczynę przez
>facetów to znaczy np. w wiekszym gronie gdy mowi albo pyta własnie dziewczyna
> ... Co sądzicie?Jakies spostrzezenia własne?Dzieki

Zwykla reakcja na natarczywosc.
Nie jest zwiazana tylko z "dziewczynami".

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

4. Data: 2006-05-10 07:39:43

Od: m...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> Zwykla reakcja na natarczywosc.
> Nie jest zwiazana tylko z "dziewczynami".
nie - tu o natarczywosci nie mozna mówic- bo to sytuacje w których pytania były
wpisane w sytuacje a z natarczywoscia one nie miały nic wspolnego

5. Data: 2006-05-10 08:58:07

Od: "jfs" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziewczyny (bo ni ebyło powodów, bo konkretna grupa o której mowie raczej
> chamami nie jest.No i nie smiałosc tez mi nie pasuje.Co sądzicie?Jakies

Moim zdaniem to moze wynikac po prostu z uprzejmosci, z obawy ze bezposredni
kontakt wzrokowy moze byc odebrany jako pewna natarczywosc. Sam nie jestem
pewien czy nalezy sie tak wpatrywac w rozmowcow (w dziewczyny to przyjmijmy
ze tak) ale w kolegow np? Chyba jednak nalezy.

jfs

Uczciwosc kolezenska
internetowe znajomości
FORUM:"...napawać się Goethem i budować obozy koncentracyjne"
Czy to już koniec czegoś dobrego w moim życiu?
delfiny