Upadek narodowy

21. Data: 2013-05-08 19:57:11

Temat: Re: Upadek narodowy
Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> wrote in message
>

> Użytkownik "LaL" napisał w wiadomości grup
g2000vbz.googlegroups.com...

> Mam czy nie, pod rozbiorami kościół odegrał dużą rolę w
> utrzymaniu poczucia przynależności narodowej.
> Tak przynajmniej ja to odbieram.

Ależ oczywiście że tak, z tym że tej gnidzie z którą się wdajesz w dyskusję
zależałoby na czymś wręcz odwrotnym!

AW

.

22. Data: 2013-05-08 20:04:36

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Maj, 19:57, "AW" <o...@h...com> wrote:
> [...]
g2000vbz.googlegroups.com...

> Ale oczywi cie e tak, z tym e tej gnidzie  z kt r si wdajesz w dyskusj
> zale a oby na czym wr cz odwrotnym!
>
> AW
>
> .
>
> --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

Tak powiedzili ci w Watykanie? A to ci co zorganizowali kiedyś
targowice przeciwko ratowaniu polski na polecenie watykanu.

23. Data: 2013-05-08 20:14:25

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.eioba.pl/a/35g7/konstytucja-3-maja-a-bisk
upi-kosciola

24. Data: 2013-05-10 17:22:13

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Maj, 15:52, Maciej Woźniak <m...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "LaL"  napisał w wiadomości grup
g2000vbl.googlegroups.com...

g2000vbl.googlegroups.com...

> Hę?
> No, cóż, moja wiedza o historii prowadzi do wręcz przeciwnego
> wniosku.

Watykan kierował do narodu polskiego będącego pod zaborami apele o
dochowanie wierności i posłuszeństwa "prawowitej władzy", propagując
przy tym zasadę trójlojalizmu, czyli bezwzględną uległość wobec
zaborców...
Zanim nadeszła wolność...
W latach 1881 - 1885 Watykan zawarł konkordaty z trzema zaborcami
Polski : Austrią, Rosją i Prusami. Stały się one dla Polaków pod
zaborami ową zasadą trójlojalności, co stawiało naszych rodaków w
tragicznej sytuacji.... W zależności od zaboru, Polacy musieli być
wierni i posłuszni swoim panującym, nie wyłączając tu służby w ich
armiach i strzelania do siebie. Zadziwia zgodność negatywnej polityki
kolejnych papieży wobec Polski.

Detronizacja DSM
Kim jest prawicowy fanatyk?
Przykład mądrego narodu