Upadek obyczajów w dwudziestoleciu , część 1.

1. Data: 2009-07-03 00:31:44

Temat: Upadek obyczajów w dwudziestoleciu , część 1.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jedną z najważniejszych przemian formalnych owego czasu , bogatego w
zmiany , było skasowanie zarostu męskiego -- nie tylko brody , ale i
wąsy znikały -- przemiana potęża , olbrzymia , zważywszy że brodacz i
wąsacz to zupełnie inny typ człowieka , niż wygolony . Skłonny jestem
sądzić , że następstwa tego wydarzenia były niezmierzone -- w sztuce ,
w moralności , obyczajach , nawet w polityce , nawet w metafizyce ,
chodź może nietrudne do uchwycenia . Nigdy nie zapomnę wrzasku , jaki
podniosła jedna moja kuzynka na widok ojca wchodzącego do mieszkania z
twarzą zupełnie ogoloną -- właśnie zostawił brodę i wąsy u fryzjera ,
zgodnie z duchem czasu . Był to krzyk przeraźliwy kobiety , obrażonej
w najgłębszej swojej wstydliwości , gdyby ojciec był goły nie
narobiłaby okropniejszego krzyku -- i właściwie miała rację , bo to
rzeczywiście był bezwstyd pierwszej klasy ta twarz ojcowska , dotąd
zawsze ukryta w owłosieniu ,teraz Po raz pierwszy wyłaniająca się
skandalicznie .

--------------------------------
Ciekawe, szok spowodowany brodą ,a nie seksem .

2. Data: 2009-07-03 02:55:25

Temat: Re: Upadek obyczajów w dwudziestoleciu , część 1.
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Ciekawe, szok spowodowany brodą ,a nie seksem .

Stracił na seksie. Ty głąbie też tak masz - deko zarostu - ot, homoś.
Prawdziwy mężczyzna działa na wielu frontach, podobnie jak prawdziwa
kobieta - ta nie potrzebuje kosmetyków, super ciuchów i tapety, wystarczy,
że jest.

3. Data: 2009-07-03 09:19:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Jul 2009 04:55:25 +0200, Panslavista napisał(a):

> [...]
>
> Stracił na seksie. Ty głąbie też tak masz - deko zarostu - ot, homoś.
> Prawdziwy mężczyzna działa na wielu frontach,

Hmmm?

> podobnie jak prawdziwa
> kobieta - ta nie potrzebuje kosmetyków, super ciuchów i tapety, wystarczy,
> że jest.

O nie, miss-natura powyżej 30tki to jednak nie to, co tygrysy lubia
najbardziej.

4. Data: 2009-07-03 09:26:37

Temat: Re: Upadek obyczaj?w w dwudziestoleciu , cz?? 1.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
.googlegroups.com...

> Ciekawe, szok spowodowany brod? ,a nie seksem .
>
> Straci? na seksie. Ty g??bie te? tak masz - deko zarostu - ot, homo?.
> Prawdziwy m?czyzna dzia?a na wielu frontach, podobnie jak prawdziwa
> kobieta - ta nie potrzebuje kosmetyk?w, super ciuch?w i tapety, wystarczy,
> ?e jest.

E tam na seksie ,twarz okazała się większym tabu niż tyłek . Gdyby tak
przywódca skinów ,pokazał się na spotkaniu z długimi włosami
kręconymi ,to by trochę w szok się w bili I go pobili ,lepiej już
Gdyby przyszedł bez majtek . :-)

5. Data: 2009-07-03 09:34:27

Od: "Szczesiu" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pokazał się na spotkaniu z długimi włosami
> kręconymi ,to by trochę w szok się w bili I go pobili ,lepiej już
> Gdyby przyszedł bez majtek . :-)

Bez majtek też są kręcone.

6. Data: 2009-07-03 09:44:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Szczesiu wrote:

> Bez majtek te? s? kr?cone.

Tylko nie wytyczają standardów życia społecznego . Czyli wizyta u
fryzjera jest najbardziej intymną sprawą człowieka I też poważną
zmianą w obyczajowości zewnętrznej . Już mnie intymna jest wizyta w
domu publicznym ;-)

7. Data: 2009-07-03 10:00:54

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lip, 02:31, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> skandalicznie .
>
> --------------------------------
> Ciekawe,  szok spowodowany brodą ,a nie seksem .

Etam! Rzymianie sie golili, i mieli gladkie twarze.

J-23 itede

8. Data: 2009-07-03 10:10:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 wrote:

> Etam! Rzymianie sie golili, i mieli gladkie twarze.
>
> J-23 itede

Tylko że to było 2000 lat temu i dobry smak się zmieniał . Tak jak
teraz studenci noszą kozie brudki ,cały czas z Marksem Mi się to
kojarzy ,ale oni tymi brudkami pokazują swoją kulturę naukową I gdyby
go dopaść I ogolić ,to jest obnarzyć go ,to by było jeszcze gorzej niż
gwałt.

9. Data: 2009-07-03 10:13:55

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lip, 04:55, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> Prawdziwy mężczyzna działa na wielu frontach, podobnie jak prawdziwa
> kobieta - ta nie potrzebuje kosmetyków, super ciuchów i tapety, wystarczy,

Jasne! Do tego taki chlop powinien miec nadwage, obwisly brzuch, oraz
braki w uzebieniu. Poza tym, powinien rozsiewac "zniewalajacy"
konglomerat: potu, alkoholu, i papierochow. I o tym marzy kazda
kobita, Twoim zdaniem? Zas panie, to lubie kiedy sa zadbane,
eleganckie, szczuple, maja na sobie swietna bielizna. Jeszcze jak taka
pani jest inteligentna, i interesujaca, to jeszcze lepiej. Spasione
"hipopotamy", na "polskiej kuchni" zostawiam dla koneserow-srwirstow.

J-23 itede

10. Data: 2009-07-03 10:24:56

Od: "Szczesiu" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Tylko nie wytyczają standardów życia społecznego .

Fakt, bez majtek są kręcone WSZYSTKIE.

I na co wam przyszło Polacy ?
polskie trojaczki w ameryce. nic to jednak nie zmienia. 5:07
Seksualność na poziomie dziecka
DZIECKO...
największa organizacja aborcyjna chroni pedofila