Upadek psychiatrii polskiej

1. Data: 2017-07-01 13:09:31

Temat: Upadek psychiatrii polskiej
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

13 godzin modlitw, w tym rekolekcje z charyzmatycznym katolickim
kaznodzieją z Ugandy o. Johnem Bashoborą - na Stadionie Narodowym w
Warszawie rozpoczęło się kolejne już spotkanie pod hasłem "Jezus na
Stadionie".

Duchowny pojawia się w Polsce rugularnie od 2007 roku i przy okazji
każdego przyjazdu budzi wiele emocji. W internecie krążą bowiem
informacje, że za jego sprawą doszło do dziesiątek uzdrowień, a nawet
wskrzeszeń osób zmarłych - biskup Bashobory miał potwierdzić już 27
wskrzeszeń dokonanych za sprawą charyzmatycznego kapłana. To jednak nie
wszystko: lokalna społeczność mówi nawet o 40 takich przypadkach.

http://wawalove.pl/O-Bashobora-na-Stadionie-Narodowy
m-13-godzin-modlitw-a26613

Komentarze:

żal czegoś i niepokój przed czymś nieuświadamianym, ateuszkom rzyci
ściska; i chociaż ich mało w 38 milionowym narodzie,to wrzeszczą głośno
i miotają się jak pchly na pościeli,gdy szykuje się pranie/a tu smoły i
dziegciu używać będą do czyszczenia przez wieczność/

Tak to prawda-pod wpływem Ducha Świętego można upaść i ja tego
doświadczyłem-kołysanie się w Duchu Św. ale przez innego uzdrowiciela.
To cudowne jest.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej