Upokarzajaca matura.

21. Data: 2012-05-11 18:00:36

Temat: Re: Upokarzajaca matura.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 May 2012 16:16:41 +0200, medea napisał(a):

> Link nie pomoże, idź do okulisty.

O, przez nieDOpatrzenie nie wzięłam pod uwagę 333-)

22. Data: 2012-05-11 23:44:53

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-11 06:24, Chiron pisze:

> Tyle, że oni mają też szkoły dla elit. U nas takich niet
> :-(

A jakie Ty chcesz mieć elity po ledwo 20 latach kapitalizmu?

23. Data: 2012-05-11 23:56:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 May 2012 01:44:53 +0200, Aicha napisał(a):

> A jakie Ty chcesz mieć elity po ledwo 20 latach kapitalizmu?

20 latach kapitalizmu? Z choinki właśnie spadłaś? Kapitalizm mieliśmy już
wczesniej. Tyle że potem 50 lat przerwy... na ucinanie głów elitom.
http://lustronauki.wordpress.com/2011/05/15/ucinanie
-glowy-polsce-w-czasach-prlu/

24. Data: 2012-05-11 23:59:08

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-12 01:56, Ikselka pisze:

> 20 latach kapitalizmu? Z choinki właśnie spadłaś? Kapitalizm mieliśmy już
> wczesniej. Tyle że potem 50 lat przerwy... na ucinanie głów elitom.

Rozumiem, że elita z lat 30-tych właśnie posyła dzieci do szkół?

25. Data: 2012-05-12 00:05:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 May 2012 01:59:08 +0200, Aicha napisał(a):

> Rozumiem, że elita z lat 30-tych właśnie posyła dzieci do szkół?

Nie, nie rozumiesz.

26. Data: 2012-05-12 01:24:07

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-12 02:05, Ikselka pisze:

> Nie, nie rozumiesz.

Podobnie jak Ty, że na stworzenie elit de novo nie wystarczy pół pokolenia.

27. Data: 2012-05-12 06:24:16

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Podobnie jak Ty, że na stworzenie elit de novo nie wystarczy pół
> pokolenia.

Ja myślę, że to jest sprawa szersza. Po pierwsze- elity są zawsze "emanacją"
narodu. "Zawsze"- po namyśle:-). Oczywiście- w warunkach, w jakich się
znajdujemy (CELOWE niszczenie kultury) w ogóle trudno odbudować elity. Tym
bardziej, że ich miejsce zajęły "łże- elity" i mocno się wspierają,
podtykając nam "rzeczywistość podstawioną". To naprawdę bardzo uniemożliwia
ich odbudowę. Kolejna rzecz- w mojej opinii na całym świecie kultury białego
człowieka mamy do czynienia ze zdradą elity. Elity- nawet te prawdziwe-
odeszły od społeczeństw, z których wyrosły- i zdradziły je. Co oczywiście
musi zaskutkować ich uwiądem.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

28. Data: 2012-05-12 06:35:18

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Podobnie jak Ty, że na stworzenie elit de novo nie wystarczy pół
> pokolenia.

Kapitalizmu to było tyle u nas:
od 27 września 1988 do 12 września 1989. Potem jeszcze próba jego obrony do
5 czerwca 1992. Potem to już tylko "kapitalizm kompradorski". Wiesz-
koncesja na hurtownię alkoholu, pomyślny wyrok w sądzie, etc dla znajomych
króliczka- te sprawy. No a jak nie jesteś znajomą króliczka- to nie
narzekaj, że nie masz takiego fartu:-(. W tym gównie, które powstało-
wyrastać mogły tylko łże- elity. Jako nastepcy- często w prostej linii tych,
co to nawet samego Stalina znali.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

29. Data: 2012-05-12 13:29:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 May 2012 03:24:07 +0200, Aicha napisał(a):

> Podobnie jak Ty, że na stworzenie elit de novo nie wystarczy pół pokolenia.

Ależ własnie TO Tobie tłumaczę - że nie wystarczy.

30. Data: 2012-05-12 13:30:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 May 2012 08:35:18 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Kapitalizmu to było tyle u nas:
> od 27 września 1988 do 12 września 1989.

Przepraszam bardzo - a niby CO było u nas przed wojną?

Smolensk-ofiara za przebudzenie naroda
Zamach smoleński - opracowanie.
Bronie psychofizyczne: eksperymenty CIA
Wsobność