Urodziny

1. Data: 2003-01-08 12:06:42

Temat: Urodziny
Od: "Ewa" <e...@i...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś mógłby mi doradzić jak urządzć ciekawe urodziny dla pięciolatki?
Chodzi mi o menu, ciekawe zabawy. Moze jest jakać strona internetowa?

Z góry dziękuje

1. Data: 2003-01-08 13:25:38

Temat: Re: Urodziny
Od: "Flora" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś mógłby mi doradzić jak urządzć ciekawe urodziny dla pięciolatki?
> Chodzi mi o menu, ciekawe zabawy. Moze jest jakać strona internetowa?

Na temat strony nic mi nie wiadomo ale możesz poczytać archiwum
pl.soc.dzieci. Tam wielokrotnie poruszany był temat imprez urodzinowych dla
maluchów.

Pozdrawiam
Flora

1. Data: 2003-01-08 13:47:20

Od: "Antosiek" <o...@W...TO.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam też przepisy na dziecięce potrawy na stronie www.kulinaria.pl
(chodziło o Tadków niejadków, czyli prezentowali dania albo sposób ich
zaserwowania, który zachęcałby dzieci do spożywania tychże; całkiem fajne,
choć wybór nie był aż tak duży). Pozdrawiam, A.

Użytkownik "Ewa" <e...@i...lublin.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś mógłby mi doradzić jak urządzć ciekawe urodziny dla pięciolatki?
> Chodzi mi o menu, ciekawe zabawy. Moze jest jakać strona internetowa?
>
> Z góry dziękuje

opinia na temat płatków fitness
szwedzkie coś z ryżu - szukam
"winko" czosnkowe