Urodziny

1. Data: 2004-07-22 07:37:05

Temat: Urodziny
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj są moje urodziny i nie chciałabym długo siedzieć w kuchni. Proszę mi
podpowiedzieć jak zrobić coś szybkiego i jednocześnie smacznego na obiad dla
mnie i mojej rodziny (3 osoby). Z góry dziękuję za wszelkie rady. Pozdrawiam

Aga

1. Data: 2004-07-22 11:01:40

Temat: Re: Urodziny
Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szama" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
dla
> mnie i mojej rodziny (3 osoby). Z góry dziękuję za wszelkie rady.

Serdeczne życzenia z okazji urodzin, a co do obiadu...
dzis nie gotuj, świetuj! A obiad ...możecie zjeść w jakies knajpce, kazdy to
co lubi najbardziej :)
Jeannette

1. Data: 2004-07-22 19:45:02

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdeczne dzięki za życzenia. Byliśmy na pizzy i frytkach

Aga

Użytkownik "Jeannette" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>

> Serdeczne życzenia z okazji urodzin, a co do obiadu...
> dzis nie gotuj, świetuj! A obiad ...możecie zjeść w jakies knajpce, kazdy

....::::[portugalskie jedzenie w polsce]::::....
WhoreCam 1755
Gołąbki z kartofli
ile sie gotuje kolbe swiezej kukurydzy?
konfitury