Urodziny Bluzgacza ;-)

1. Data: 2004-08-05 22:39:05

Temat: Urodziny Bluzgacza ;-)
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Panie, 38 minut temu rozpoczal sie kolejny rok zycia naszego
grupowego kolegi - kto dolaczy sie do zyczen pozostania w dobrej formie
? ;-))

T.
--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-08-05 22:42:27

Temat: Re: Urodziny Bluzgacza ;-)
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-06 00:39:05 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Tib* skreślił te oto słowa:

> Drogie Panie, 38 minut temu rozpoczal sie kolejny rok zycia naszego
> grupowego kolegi - kto dolaczy sie do zyczen pozostania w dobrej formie
> ? ;-))

Ja, bo Bluzgacz w realu to baaaaarrrdzo fajny facet :]
Choć jak go czytam na róznych grupach to często muszę spozywac coś na
poprawienie trawienia :P

Sto lat Jacuś, i spełnienia marzeń :]

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-08-05 22:56:09

Od: red <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote:

> Drogie Panie, 38 minut temu rozpoczal sie kolejny rok zycia naszego
> grupowego kolegi - kto dolaczy sie do zyczen pozostania w dobrej formie
> ? ;-))

To jak, duzo mu brakuje jeszcze do pelnoletniosci?

--
_red __ _ __ __ __ _

1. Data: 2004-08-05 22:59:32

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 06 Aug 2004 00:39:05 +0200, in pl.rec.uroda Tib
<c...@a...pl> wrote in
<ceucu6$1998$1@news2.ipartners.pl>:

>Drogie Panie, 38 minut temu rozpoczal sie kolejny rok zycia naszego
>grupowego kolegi - kto dolaczy sie do zyczen pozostania w dobrej formie
>? ;-))

co prawda ostatnio w pamięci (oraz KFie) tkwi mi niejaki RusH, ale nie
zaszkodzi dołączyć się do życzeń.

tak więc, wszystkiego dobrego, kimkolwiek jesteś, panie Bluzgacz.

an., już prawie w objęciach Morfe.

1. Data: 2004-08-06 06:23:32

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 6 Aug 2004 00:42:27 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <L...@a...poczta.onet.pl> i powiedziała:

> Ja, bo Bluzgacz w realu to baaaaarrrdzo fajny facet :]

Ach. Następny z gatunku "Fajny w realu, bydło robi tylko przed
monitorem"? Czy to jakaś wysublimowana ironia była? ;-)

Zuzanka
*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2004-08-06 06:29:52

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-06 08:23:32 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Małgorzata Krzyżaniak* skreślił te oto słowa:

> Ach. Następny z gatunku "Fajny w realu, bydło robi tylko przed
> monitorem"? Czy to jakaś wysublimowana ironia była? ;-)

Nie wiem, zgłebienie tego problemu mnie przerasta. Wystepami Bluzgiego na
pyrkach bylam porażona, i zdegustowana - eufemistycznie rzecz ujmując.
Na żywo ku mojemu zdziwieniu okazał się być normalnym facetem,
sympatycznym, duszą towarzystwa.
I tak od tej pory lubię wypić piwo w jego towarzystwie, a na grupach nadal
mnie przyprawia często o ból żoładka... Nie podejmuje się wyjaśniać
celowości tego co robi na grupach. To jest jego problem... a mój jedynie
dysonans poznawczy, ale radzę sobie z nim przy pomocy score'a ;]

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-08-06 06:49:47

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 6 Aug 2004 08:29:52 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <L...@a...poczta.onet.pl> i powiedziała:

> Nie wiem, zgłebienie tego problemu mnie przerasta.

A. To i ja nie zamierzam. Ludzi z rozdwojoną osobowością omijam.

Zuzanka & EOT (dzięki)

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2004-08-06 10:46:54

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja rowniez zycze wszystkiego dobrego...
Magda

1. Data: 2004-08-06 11:06:52

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote:

> Drogie Panie, 38 minut temu rozpoczal sie kolejny rok zycia naszego
> grupowego kolegi - kto dolaczy sie do zyczen pozostania w dobrej formie
> ? ;-))

/me. Wszystkiego dobrego, Bluzgaczu. I zdania egzaminu z tego jednego
przedmiotu. =]

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-08-06 11:23:20

Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hehe ....egzaminu z zycia chyba nie zda ....

[perfumy] meskie... nietypowe!!!pytanie
Cien sypki - watpliwosci
Plynny roz Avonu
do opalania jaki filtr?