Urodziny_gdzie ???

1. Data: 2007-01-16 08:09:01

Temat: Urodziny_gdzie ???
Od: "sk" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

chciałabym zorganizować urodzinki mojej Karolince ( 6 lat ). Tylko jest
problem - gdzie? Mieszkanie odpada, MC Donald też niespecjalnie, Rura Park w
ostateczności. Czy macie może jakieś pomysły gdzie w Katowicach lub okolicach
można urządzić taką imprezkę ?

Pozdrawiam,
SK

2. Data: 2007-01-16 17:46:37

Temat: Re: Urodziny_gdzie ???
Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:5...@n...onet.pl,
sk <s...@a...pl> napisał(a):
> [...]
> Rura Park w ostateczności. Czy macie może jakieś pomysły gdzie w
> Katowicach lub okolicach można urządzić taką imprezkę ?

Teraz na topie są urodziny w kinie. Helios (w Altusie) robi takie imprezki.
Dzieciaki dostają coś do żarcia, zwiedzają kawałek kina, oglądają jakiś
film - wybierają rodzice. Koszt porównywalny do Rura-Parków.

pozdrawiam Tatiana
--
Kto zmienia kochanki jak rękawiczki, najczęściej chodzi w używanych
/H. Horosz/

3. Data: 2007-01-16 18:20:09

Od: "Kajub.owa" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sk"
> [...]
> problem - gdzie? Mieszkanie odpada, MC Donald też niespecjalnie, Rura Park
> ostateczności. Czy macie może jakieś pomysły gdzie w Katowicach lub

a może...:

a/ Tele Pizza w Chorzowie, ul. Zjednoczenia
b/ Urwis w Rudzie Śląskiej
c/ Figloland w Chorzowie

:-)
pozdr.
Kajub.owa

4. Data: 2007-01-18 19:49:12

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kajub.owa napisał(a):

> a/ Tele Pizza w Chorzowie, ul. Zjednoczenia

Z czystej ciekawości: co takiego ciekawego jest w Pizza Hut?

E.

--
*Badania genetyczne wykazały, że bracia
Kaczyńscy nie są ojcami narodu..*

5. Data: 2007-01-18 21:46:23

Od: "Kajub.owa" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elske"

> Kajub.owa napisał(a):

> Z czystej ciekawości: co takiego ciekawego jest w Pizza Hut?

Nie wiem czy Tele Pizza = Pizza Hut.
To "nasze" miejsce to z nazwy : patrz nr 1.
Ale! Rrejonizacja jest -
więc...może...? ;-)

a atrakcje...

dwugodzinne zajęcia z opiekunem.
W tym:
gry planszowe, malowanie balonów, malowanie
karykatur.
Najważniejsze {!}: Dziecko komponuje
swoją pizzą z wybranych sobie smakowo składników
i wspólnie - "wypiekają tworzywo to".
Smakuje ponoć wtedy... jeszcze lepiej.
+ tradycyjnie: zwiedzanie "od kuchni".

Upominek od firmy dla solenizanta
i zadowolone minki grupy.

sprawdzała Kajub.owa
2x
(10 lat syn) - - 2 lata temu
(10 lat córka) - - w ubiegłym roku

Dobrze było. :-)

pozdr.
Kajub.owa

6. Data: 2007-01-18 21:55:29

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kajub.owa napisał(a):

> Nie wiem czy Tele Pizza = Pizza Hut.

Eeee sory :) Mi się po prostu jedno i drugie tylko z żarciem kojarzy -
stąd bąad i stąd pytanie.

> [...]
> karykatur.
> Najważniejsze {!}: Dziecko komponuje
> swoją pizzą z wybranych sobie smakowo składników

Hm. No nie wiem - widziałam takie urodziny w McDonaldzie - siedmiu
chłopców zamkniętych w przeszklonym pomieszczeniu wielkości większej
łazienki plus wymęczona panna pilnująca, żeby się nie pozabijali na
wzajem. A właściwie tępo patrząca w jeden punkt.
Ale pewnie nie wszędzie tak to wygląda...

E.

7. Data: 2007-01-18 21:56:20

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> żeby się nie pozabijali na wzajem.

nawzajem ;P

E.

--
*Badania genetyczne wykazały, że bracia
Kaczyńscy nie są ojcami narodu..*

Zmobilizować dzieci do pomocy w pracach domowych ?
WOŚP - Wielki i śliczny miś panda!
szukam przedszkola w lublinie
6 urodziny - żywioł czy kontrola ?
[OT] Było?