Ustroń 2002

1. Data: 2001-10-28 13:26:50

Temat: Ustroń 2002
Od: m...@p...pl (Ti Tu - KINIU) szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczow.

Wyjazd na Ustroń2001 byl udany (moim zdaniem).

A teraz do rzeczy, polcam Osrodek Rehabilitacyjno-Wypoczynkowy "Grazyna" (na
pomorzu) w Mielnie. Zapraszam na strone www www.ta.pl/grazyna i
www.mielno.pl

Pozdrawiam
Krzysztof "KINIU" Kowalczyk
m...@i...org.pl
m...@p...pl

2. Data: 2001-10-28 14:40:27

Temat: Re: Ustroń 2002
Od: "Pituś" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ti Tu - KINIU" <m...@p...pl> wrote in message
> [...]
>
> Wyjazd na Ustroń2001 byl udany (moim zdaniem).
>
> A teraz do rzeczy, polcam Osrodek Rehabilitacyjno-Wypoczynkowy "Grazyna"

Obejrzałem! Tam musi być bardzo drogo!

--
Pozdrawiam, Pituś

3. Data: 2001-10-28 14:46:59

Temat: Odp: Ustroń 2002
Od: "Wujek" <w...@d...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytalem tytul i juz sie ucieszylem, ze tocza sie prace nad Ustroniem
2002, a tu tylko linki do osrodkow nad morzem.
Szkoda, ale jak by nie patrzec to z Mielna blisko do Ustronia Morskiego :)))

Pozdrawiam.

Wujek

Użytkownik Ti Tu - KINIU <m...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:003901c15fb4$6e65c580$79ae4dd5@oemcomputer..
.

4. Data: 2001-10-28 15:05:05

Od: m...@p...pl (Ti Tu - KINIU) szukaj wiadomości tego autora

> (na
>
> Obejrzałem! Tam musi być bardzo drogo!
>
> --
> Pozdrawiam, Pituś

cze
ja co roku jezdze na turnus rehabilitacyjny

5. Data: 2001-10-29 04:50:58

Od: "Marian L" <m...@l...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-))
Szanowny "Wujek" w news:9rh641$p3c$1@info.cyf-kr.edu.pl...
napisał :
> Przeczytalem tytul i juz sie ucieszylem, ze tocza sie prace nad Ustroniem
> 2002, a tu tylko linki do osrodkow nad morzem.
> Szkoda, ale jak by nie patrzec to z Mielna blisko do Ustronia Morskiego
:)))

Spokojnie :-)). Jest jeszcze dużo czasu. Tym bardziej że
dotychczasowa "wymiana korespondencji" nt Ustroń 2001
nie pozwoliła na rzeczową krytykę, analizę i wyciągnięcie
wniosków na przyszłość.

Kolejne spotkanie ON korzystających z i wykorzystujących
internet musi się odbyć.

Pozdrawiam
Marian L

6. Data: 2001-10-29 21:43:12

Od: Agata Jurkiewicz <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cze
> ja co roku jezdze na turnus rehabilitacyjny

Czesc Krzysiek :-)))))))))
A moze, skoro chcialbys zeby tam bylo nastepne spotkanie, sprobowalbys
sie dowiedziec, jakie tam sa ceny za osobodobe? :-)

Pozdrawiam serdecznie :)

Agata.

7. Data: 2001-10-30 10:30:43

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W sumie - kto napisał że Ustron 2002 ma się odbyć w Ustroniu :-))

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

8. Data: 2001-10-31 22:08:13

Od: m...@p...pl (Ti Tu - KINIU) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A moze, skoro chcialbys zeby tam bylo nastepne spotkanie, sprobowalbys
> sie dowiedziec, jakie tam sa ceny za osobodobe? :-)

cze all.
podaje ceny

TERMINY TURNUSOW REHABILITACYJNYCH W ORW "GRAZYNA" W MIELNIE W 2002 ROKU

TERMINY CENA TURNUSU
14 - DNIOWEGO

08.01-21.01 750
23.01-09.02 750
11.02-24.02 750
26.02-11.03 750
13.03-26.03 750
28.03-10.04* 900
12.04-25.04 800
28.04-11.05 800
13.05-26.05 970
28.05-10.06 970
12.06-25.06 1100
27.06-10.07 1100
12.07-25.07 1200
27.07-09.08 1200
10.09-23.09 1100
25.09-08.10 800
10.10-23.10 800
05.11-18.11 700
20.11-03.12 700
05.12-18-12 700
21.12-03.01.2003* 1100

Grupy zorganizowane powyzej 10 osob otrzymuja prowizje do 10% wartosci
skierowan (poza sezonem).
Apartament 110% ceny skierowania
1 osoba w pokoju 2 osobowym 130 % skierowania poza sezonem
* turnusy swiateczne.

Pozdrawiam
Krzysztof Kowalczyk

EROTYKA