Usunięcie ósemki

1. Data: 2005-06-23 15:02:31

Temat: Usunięcie ósemki
Od: "Mirek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzcie mi czy to bardzo skomplikowana sprawa? Czy pod znieczuleniem
miejscowym napewno nie będzie bolało? Oraz czy długo się goi rana.

2. Data: 2005-06-23 15:12:11

Temat: Re: Usunięcie ósemki
Od: "Michał" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Powiedzcie mi czy to bardzo skomplikowana sprawa? Czy pod znieczuleniem
> miejscowym napewno nie będzie bolało? Oraz czy długo się goi rana.

Absolutnie nic nie boli. Miałem dwa zastrzyki, na wszelki wypadek(?). Przez
20 min. muisiałem trzymać opatrunek. A później to o wszystkim zapomniałem...

3. Data: 2005-06-23 15:17:49

Od: Lizzan <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał napisał(a):
> Użytkownik "Mirek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Absolutnie nic nie boli. Miałem dwa zastrzyki, na wszelki wypadek(?). Przez
> 20 min. muisiałem trzymać opatrunek. A później to o wszystkim zapomniałem...

Prawde mówiąc to zależy i niestety zdarza sie, że mimo znieczulenia
niestety może boleć.

No ale miejmy nadzieje że wszystko pojdzie dobrze
(szybko, gładko i bez bólu ;) )

pozdrawiam,
lizzan

4. Data: 2005-06-23 15:47:09

Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukaj w archiwum, niedawno był taki wątek.
NIe zawsze przy wyrywaniu 8 jest tak słodko jak piszą .

5. Data: 2005-06-23 16:03:50

Od: "logos" <proto(_usun__tO)-...@w...pl@totex> szukaj wiadomości tego autora

"Michał" <s...@w...pl> wrote in message

> [...]
Przez
> 20 min. muisiałem trzymać opatrunek. A później to o wszystkim

Sadze, ze to zalezy od prawidlowosci podania znieczulenia. Generalnie, o ile
dobrze pamietam, w przypadku ekstrakcji powinno sie podawac znieczulenie w
pien nerwu. Jezeli z jakiejs przyczyny zebolog nie wbije sie wlasciwie z
igla to znieczulenie niestety nie bedzie skuteczne. Wazne jest aby trzymac
"jape" szeroko otwarta, zeby manipulacja igla byla ulatwiona. Nie musze
chyba nadmieniac, ze nie jest to latwe. Natomiast, jezeli chodzi o narkoze
to raczej sie jej nie podaje w przypadku osemek z tego wzgledu, ze sa one za
blisko gardla. Z pewnoscia jakakolwiek ekstrakcja jest doznaniem
nieprzyjemnym i odrazajacym. Szczegolnie jezeli osemka zahacza o o kosc,
poniewaz wtedy trzeba dlutowac. Ale naprawde da sie przezyc :) Tylko nie
chodz do dent america, zreszta mozesz sobie przeczytac w archiwum mojego
posta na temat rzeznika z placu szczepanskiego...

--
logos

6. Data: 2005-06-23 16:45:43

Od: "Mirek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A możecie kogoś profesjonalnego polecić w warszawie? A najlepiej w
siedlcach.

7. Data: 2005-06-23 17:33:42

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka wrote:

> NIe zawsze przy wyrywaniu 8 jest tak słodko jak piszą .

Otóż to :( mnie bolało potwornie podczas usuwania "8" za to po wcale.

powodzenia
Ania

8. Data: 2005-06-23 17:37:42

Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sadze, ze to zalezy od prawidlowosci podania znieczulenia....

Piszesz jak byś była dentystą i sprowadzasz wyrwanie 8 do tego co się dzieje w
gabinecie.
NIc o tym co jest potem.
A potem znieczulenie przestaje działać.
A potem, mogą wdać się komplikacje,
zakażenie bakteryjne, albo inne złe rzeczy.

Nie oszukujmy się, ani nikogo.
Gdy przestaje działać znieczulenie - zaczyna boleć szczęka.
Wyrywnie 8 to poważny zabieg, mimo to dentyści rzadko w tym przypadku zapisują
antybiotyk, nawet jak widzą stan zapalny lub jego ślady. Czyżby nie umieli
wypisać recepty ?

stokrotka

9. Data: 2005-06-23 17:44:04

Od: "Masoneczka" <m...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Powiedzcie mi czy to bardzo skomplikowana sprawa? Czy pod znieczuleniem
> miejscowym napewno nie będzie bolało? Oraz czy długo się goi rana.

Jest to bardzo indywidualna reakcja organizmu. Ja wyrywałam ósemkę
po 1 zastrzyku bezboleśnie. Rana zagoiła się także szybko.
M.

10. Data: 2005-06-24 11:36:21

Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> NIe zawsze przy wyrywaniu 8 jest tak słodko jak piszą .

masz racje , bardzo róznie bywa z 8 , dlatego uważam że powinno się je
rwać u dobrego chirurga , ja usunełam już 3 ósemki , dwie górne ze
szczęki nie bolały nic przy zabiegu i po, migiem sie zagoiły , natomiast
dolna przy zabiegu też nic nie bolała ale bardzo długo się goiło i
bardzo długo bolała rzuchwa , problemy z jedzeniem były

pozdr Magda

Diane 35 środek antykoncepcyjny czy może lek na cerę?????
Zapalenie ucha
bledy lekarskie = niewiedza, niedouczenie
kofeina, inozytol, tauryna - napoje energetyczne
Ścięgno Achillesa