Usychające świerki

1. Data: 2008-05-01 06:29:04

Temat: Usychające świerki
Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
moje świerki schną, igły żółkną i opadają, w zeszłym roku w ten sposób
ogołociła się jodła koreańska.
Czym megę potraktować chore drzewa i jeszcze zdrowe (chyba) żeby nie stracić
wszystkiego, czy Decis będzie dobrym rozwiązaniem?
Pozdrawiam
Krzysztof

2. Data: 2008-05-01 08:20:34

Temat: Re: Usychające świerki
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
stracić
> wszystkiego, czy Decis będzie dobrym rozwiązaniem?

Może zbadaj najpierw, co jest przyczyną, a potem sprawdź jaki środek? Można
wziąć gałązkę i iść do Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa z prośbą o
zbadanie.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2008-05-01 14:51:40

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fvbo2m$ku$1@atlantis.news.neostrada.pl Krzysztof
<k...@a...pl> napisał(a):

> Czym megę potraktować chore drzewa i jeszcze zdrowe (chyba) żeby nie
> stracić wszystkiego, czy Decis będzie dobrym rozwiązaniem?

Hejka. Nie zaszkodzi, jak mawia mój sąsiad z działek. ;-)
Pozdrawiam zapobiegliwie Ja...cki
PS A dla czego tylko Decis? Przeciez jest tyle innych preparatów, które by
można zmieszać, opryskać tym wszystkie drzewa w ogródku i zobaczyć, co z
tego wyjdzie.

4. Data: 2008-05-02 15:54:23

Od: esony <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Maj, 08:29, "Krzysztof" <k...@a...pl> wrote:
> [...]
> Czym megę potraktować chore drzewa i jeszcze zdrowe (chyba) żeby nie stracić
> wszystkiego, czy Decis będzie dobrym rozwiązaniem?

witam,
mam ten sam problem.... świerki usychają, straciły juz przewodniki....
boczne gałęzie też widać że nie mają ochoty ruszyć do życia....
pozdrawiam Edyta

FOLIA PĘCHERZYKOWA...
Czy pozwolic malym jablonkom kwitnac ?
Prognoza na 6-miesięcy