Usypianie

1. Data: 2001-08-20 16:55:39

Temat: Usypianie
Od: Polo <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Straznik miejski uspil nam ulubionego blokowego psa !

Co podac straznikowi miejskiemu zeby na zawsze odjechal do krainy
wiecznych lowow?

2. Data: 2001-08-20 21:40:50

Temat: Re: Usypianie
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polo napisał(a):

> Straznik miejski uspil nam ulubionego blokowego psa !
> Co podac straznikowi miejskiemu zeby na zawsze odjechal do krainy
> wiecznych lowow?

Napisz na grupę pl.rec. zwierzaki...Myślę, że tam już się ktoś zajmie tym
"publicznym usypiaczem zwierząt".

Pozdrawiam,
Kaja
--
*Od jednego cięcia drzewo nie pada*

3. Data: 2001-08-23 07:54:00

Od: "WojtasS" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

DAj gosciowy cyjanek w paczku napewno podziala

4. Data: 2001-08-23 17:43:31

Od: "Klaudia" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WojtasS <k...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9m2c16$imi$...@n...tpi.pl...
> DAj gosciowy cyjanek w paczku napewno podziala

Lepiej wyciag z pierscienicy. Kilka kropelek wystarczy, a slodki smak
spowoduje, ze w paczku bedzie nie do wyczucia ;-)))

Klaudia

5. Data: 2001-08-24 00:44:56

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Klaudia napisał(a):

> Lepiej wyciag z pierscienicy. Kilka kropelek wystarczy, a slodki smak
> spowoduje, ze w paczku bedzie nie do wyczucia ;-)))

Gdzie to można kupić?...Czy uspanie jest chwilowe, czy na wieki?
Mnie to by się przydało na czarną godzinę...Piszę poważnie.

Pozdrawiam, Kaja
mailto: f...@f...pl
ICQ 128154440
--
*Serce ma swoje racje, których rozum nie zna*

6. Data: 2001-08-24 07:57:30

Od: "Tomasz Bandurski" <d...@a...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klaudia" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> Lepiej wyciag z pierscienicy. Kilka kropelek wystarczy, a slodki smak
> spowoduje, ze w paczku bedzie nie do wyczucia ;-)))

Koktail z dzdzownic? Mniam... I jak pasuje do nadzieia w paczku.
Nie chodzi czasem o naparstnice, czyli Digitalis, ktorym ruska mafia
wykancza ludzi na Extradycji?

T.

7. Data: 2001-08-24 10:49:55

Od: "Klaudia" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Koktail z dzdzownic? Mniam... I jak pasuje do nadzieia w paczku.
> Nie chodzi czasem o naparstnice, czyli Digitalis, ktorym ruska mafia
> wykancza ludzi na Extradycji?

Uuups. Sorry.
Jeszcze mi nie minelo przeuczenie z biologii. (szczegolnie zoologii)
Niestety teraz nie potrafie normalnie czytac tekstow nie zwiazanych z
biologia ;-)), a i pojecia mi sie pitula - co widac na zalaczonym obrazku
:-)
BTW Extradycji nie ogladalam...

Pozdrawiam i dziekuje. To znak, ze musze wiecej sypiac, bo do konca wakacji
jeszcze tylko miesiac, a chcialabym dojsc do siebie...

Klaudia

8. Data: 2001-08-24 18:52:37

Od: "Klaudia" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaja <f...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...pl...

> Gdzie to można kupić?...Czy uspanie jest chwilowe, czy na wieki?
> Mnie to by się przydało na czarną godzinę...Piszę poważnie.

Przede wszystkim poprawka: - z naparstnicy. Błąd w sztuce ;-)
Kompromitacja... :-(
Gdzie kupić - nie mam pojęcia. A efekt usypiania jest, obawiam się, wieczny.
I jeszcze jedno, chyba najważniejsze, to jest raczej niezgodne z prawem.
Możesz za to posiedzieć (a po dzisiejszym głosowaniu Sejmu nad zaostrzeniem
wymiarów kar w KK, współczuję i odradzam. Ja mawiali starożytni Rzymianie,
zabijesz świnię, pójdziesz siedzieć za człowieka.

Klaudia

9. Data: 2001-08-24 23:20:24

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Klaudia napisał(a):

> Ja mawiali starożytni Rzymianie,
> zabijesz świnię, pójdziesz siedzieć za człowieka.

:-DDDD
To znaczy, że tą świnią jestem ja...
Pisałam, że do osobistego użytku, dla siebie :-)

Pozdrawiam, Kaja
mailto: f...@f...pl
ICQ 128154440
--
*Uczucie zaciemnia rozum*

10. Data: 2001-08-24 23:24:37

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Klaudia napisał(a):

> Przede wszystkim poprawka: - z naparstnicy. Błąd w sztuce ;-)
> Kompromitacja... :-(
> Gdzie kupić - nie mam pojęcia. A efekt usypiania jest, obawiam się, wieczny.

Jak nigdzie nie można tego kupić, nie widziałaś tego "lekarstwa" na oczy, nie
eksperymentowałaś, to skąd wiesz, że to usypiacz na wieki wieków amen?

Pozdrawiam, Kaja
mailto: f...@f...pl
ICQ 128154440
--
*Jeden głupiec może zadać więcej pytań, niż mu na nie
siedmiu mędrców może odpowiedzieć*

Szukam info o dobrym centrum padaczki
Zaplace za troche informacji od psychiatry
Krwiodastwo
lek na zawiana szyje
Pigulki dla szczuplych?