Uszczelnianie komina

1. Data: 2011-10-15 19:02:33

Temat: Uszczelnianie komina
Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W Internecie znalazłem kilka firm, które oferują możliwość uszczelnienia
kominów bez ich rozbierania.
Stosują dwie technologie wpuszczenie rękawu i następnie rozpychają go za
pomocą sprężonego powietrza oraz masy SKD firmy Schiedel (lub innych firm).

Czy korzystał ktoś z was z tych technologii i jakie ma doświadczenia z tego
rodzaju uszczelnieniem?

2. Data: 2011-10-15 20:46:13

Temat: Re: Uszczelnianie komina
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Oct 2011 21:02:33 +0200, Kamikazee napisał(a):

> Stosują dwie technologie wpuszczenie rękawu i następnie rozpychają go za
> pomocą sprężonego powietrza oraz masy SKD firmy Schiedel (lub innych firm).

To nie prościej wpuścić wkładkę z blachy nierdzewnej? - my tak mamy. Trwało
ze dwie godziny.
--
XL
Bronisław Komorowski określający się jako konserwatywny, wierzący otworzył

* Źródło: Barbara Fedyszak-Radziejowska - Walka z krzyżem to powtórka
z PRL, naszdziennik.pl, 11 sierpnia 2010

3. Data: 2011-10-18 03:23:45

Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

Czy korzystał ktoś z was z tych technologii i jakie ma doświadczenia z tego
rodzaju uszczelnieniem?

A do czego jest ten komin ?

4. Data: 2013-03-23 22:46:05

Od: u...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W kominach o małej średnicy wpuszczanie wkładu do czysta głupota dlatego powstało
szlamowanie dwa metoda szlamowania polega na tynkowaniu odśrodkowym i wytrzymuje
zdecydowanie dłużej niż taniej jakości wkłady.Skąd o tym wiem...Ponieważ moja firma
zajmuję się tymi sprawami i nie raz nam się zdążyło wyciągać wkłady i szlamować z
doświadczenia wiem że większe zadowolenie jest zdecydowanie z szlamowanie komina niż
z wkładów kwasoodpornych.Pozdrawiam i zapraszam na moją strone.

www.uszczelnianiekominow.pl

5. Data: 2013-03-24 07:38:45

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
a...@g...com
*Użytkownik* napisał(-a):

> Ponieważ moja firma zajmuję się tymi
> sprawami i nie raz nam się zdążyło wyciągać wkłady i szlamować z
> doświadczenia wiem że większe zadowolenie jest zdecydowanie z
> szlamowanie komina niż z wkładów kwasoodpornych.

To wszystko może być prawda, ale...
Trudno żebyś chwlił technolgię będącą odmienną od tej którą sam
stosujesz w swojej pracy. A ponieważ to jest Twoja firma, to dochodzi
kompletny brak obiektywizmu. No i jeszcze ten ordynarny SPAM...

--
Big Jack
////// GG: 660675

6. Data: 2014-03-23 11:09:56

Od: u...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Jak ktoś potrzebuje pomocy z kominem

www.uszczelnianiekominow.pl

Firma Przybyła

7. Data: 2014-03-23 13:20:36

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 23 marca 2014 11:09:56 UTC+1 użytkownik u...@o...pl
napisał:
> Jak ktoś potrzebuje pomocy z kominem
>

> www.uszczelnianiekominow.pl
>

> Firma Przybyła

O w mordę. Oni kamerują komin. Głupszego określenia na obejrzenie komina za pomocą
kamery i monitora nie spotkałem.

Jaka lodówka 175 cm ?
Poszukuje hydraulika
Pokój w mieszkaniu jako biuro ?