dieta Atkinsa

1. Data: 2005-02-25 13:55:27

Temat: dieta Atkinsa
Od: "Biała" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
moja znajoma niesamowicie schudla na tej diecie, poczytalam sobie na temat
zalozen diety i tu pojawia sie pytanie: czy w I fazie jakiekowlwiek surowki
sa dozwolone? Jesli tak to jakie i ile?? Znajoma wyjechala, nie mam sie jak
z nia skontaktowac, wiec was pytam.

Pozdrawiam
Magda

2. Data: 2005-02-25 14:55:46

Temat: Re: dieta Atkinsa
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.praca-med.biz.pl/otylosc.html

3. Data: 2005-02-25 15:59:37

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
cvne31$b84

> http://www.praca-med.biz.pl/otylosc.html

to Atkins zalecal "pigulki" kilka razy dziennie?

cytat:

(...) Przez cały czas obniżania ciężaru ciała przyjmujecie Państwo
obowiązkowo:
Chromvital - 4 kapsułki na dobę ( przy podwyższonym ciśnieniu tętniczym
ilość tę należy zmniejszyć do 2 kapsułek dziennie)
Lifepack dla dorosłych - 1 saszetkę dziennie, przyczym najmniejszą żółtą
kapsułkę, zawierającą probiotyk - przed snem,
lub
Chromvital - stosowany jak wyżej (...) koniec cytatu

napedzasz kolejnych klientow firmie?

Jurek

4. Data: 2005-02-25 19:16:48

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de
> news: cvne31$b84

> to Atkins zalecal "pigulki" kilka razy dziennie?

Zauważ, że zagadkowa dieta jest do złudzenia podobna do diety Atkinsa,
ale nie napisano, że to JEGO dieta.
Na diety nie ma patentu, wystarczy coś niecoś zmienić, pokombinować i
doczepić do tego jakiś chemiczny specyfik i mamy sposób na biznes ;)

Powoli zbliża się moda na diety niskowęglowodanowe i na wysyp wszelkich
odmian, tak jak było z dietami wysokowęglowodanowymi... :)

Krystyna

5. Data: 2005-02-25 20:07:57

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:cvntk2$9mk$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

to ty nie czytałeś ksiazek atkinsa ???
LOL

> Zauważ, że zagadkowa dieta jest do złudzenia podobna do diety Atkinsa,
> ale nie napisano, że to JEGO dieta.

to jest dieta atkinsa jesli w czyms sie rózni od diety atkinsa to wskaz to

> Na diety nie ma patentu, wystarczy coś niecoś zmienić, pokombinować i
> doczepić do tego jakiś chemiczny specyfik i mamy sposób na biznes ;)

a co tu jest zmienione w stosunku do diety atkinsa?????

> Powoli zbliża się moda na diety niskowęglowodanowe i na wysyp wszelkich
> odmian, tak jak było z dietami wysokowęglowodanowymi... :)
heheh niestety ale ta moda juz przemija ,a własciwie juz przemineła

6. Data: 2005-02-26 10:39:33

Temat: Uwaga! Dieta b. szkodliwa dla zdrowai!
Od: " are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.quackwatch.org/01QuackeryRelatedTopics/lc