Uwaga! Kradzione

1. Data: 2004-06-17 10:18:44

Temat: Uwaga! Kradzione
Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Właśnie się dowiedziałem, że wczoraj w nocy okradziono hurtownię
drzewną prowadzoną przez mojego znajomego. Ukradli drzwi
zewnętrzne i wewnętrzne, FinishParkiet - różne rodzaje, kleje,
lakiery itp. Hurtownia znajduje się w zachodniej części Warszawy.
Jest podejrzenie, że zrobił to ktoś z okolicy, niemniej towar może
być oferowany w dowolnym miejscu. Gdyby komuś trafiała się
"okazja" na takie wyroby, a sprzedający nie byłby w stanie
udokumentować pochodzenia, prosiłbym o info.

Ivan

Jeśli chcesz pisać na priv, wywal "conieco" z adresu