Uwaga chwalę się ;)

1. Data: 2005-11-09 14:24:43

Temat: Uwaga chwalę się ;)
Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Udało mi się dziś w okolicach południa skończyć sweter dla mojej córeczki.
Robiłam go od lipca a\z duuuzymi przerwami i był on próbą mojego charakteru
:) Obiecałam sobie że nie zacznę nic nowego dopóki nie skończę tego swetra.
I już dziś idą w ruch dzwoneczki, gwiazdki itp.
Jest to pierwsza duza rzecz jaką zrobiłam na szydełku, na dodatek zupełnie
wg. własnego pomysłu, bez schematu ani zdjecia.
Trzy ostatnie zdjęcia
http://www.album.com.pl/album.php?id=7622

to własnie ten sweterek :)
pzdr
Mampka

2. Data: 2005-11-09 14:42:57

Temat: Re: Uwaga chwalę się ;)
Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piękny sweterek! I zaimponowałaś mi wykonaniem "z głowy"! Ale przede
wszystkim gratuluję silnej woli. Ja mam zaczętych 13 robótek.:( I coraz
mniej czasu żeby je skończyć
Gratulacje
Pozdrawiam
Aga

3. Data: 2005-11-09 14:50:20

Od: "paprocia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piękny sweterek! I zaimponowałaś mi wykonaniem "z głowy"! Ale przede
> wszystkim gratuluję silnej woli. Ja mam zaczętych 13 robótek.:( I coraz
> [...]

i pewnie korci cię ,żeby zacząc kolejne:)??ja robię trzy i za nic w świecie
nie zaczne następnych!!!ćwicze silną wolę.

a co do albumu to doniczka decoupageowa jest śliczna , a sweterek mógłby być
na modelce.

gratuluję i pozdrawiam/paprocia

4. Data: 2005-11-10 14:05:52

Od: Hanna Deirdre K. <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Jest to pierwsza duza rzecz jaką zrobiłam na szydełku, na dodatek zupełnie
>wg. własnego pomysłu, bez schematu ani zdjecia.

no niezle!!! swietny!!!
ja sie wlasnie ucze szydelka :((
idzie jak krew z nosa i moze na nastepna gwaizdke beda dzwoneczki...\
ale skoro sie nauczylam robic na drutach wspak to i to dam rade! HA HA

p.s. popcorny dotarly??
troche tego bylo :-/

pozdrawiam

Hanna Deirdre K.
poznan

MAIL deirdre6MALPKAwpKROPKApl

poznam
powitanko
moja stronka
[szydelko] szukam kapelusika z Diany(na szydelko)
xxx Matka Teresa - oryginał