Uwaga - ktoś się pode mnie podszywa!

1. Data: 2006-11-24 17:16:11

Temat: Uwaga - ktoś się pode mnie podszywa!
Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed chwilą w temacie "Jak mam ocenić psychologa po pierwszej wizycie?" na
grupie pl.sci.psychologia pojawiła się fałszywa wiadomość, w której ktoś
się podszył pode mnie:

--POCZĄTEK PRZEKAZYWANEJ WIADOMOŚCI--------------------------------------
Path:news.onet.pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.pionie
r.net.pl
!news.dialog.net.pl!news.master.pl!not-for-mail
From: "Marcin Ciesielski" <m...@o...nospam.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak mam oceni? psychologa po pierwszej wizycie?
Date: Fri, 24 Nov 2006 17:16:14 +0100

Przesta? u?ala? si? nad sob? i problemy zanikn?, dylematy zwi?zane z wizyt?
u psychoanalityka tak?e.

U?ytkownik "monika" <m...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
> [...]
> przeszlosc, powyciagalam traumatyczne wspomnienia (to przez nie mam
problemy) i
> mysle teraz w kolko .... dostalam jakichs lekow. koszmar
>
> zastanawiam sie czy to normalne ze tak zle sie czuje po pierwszej wizycie,
czy
> to pani psycholog zle poprowadzila spotkanie.
> musze podjac decyzje czy isc do niej drugi raz.
> w tej chwili jestem na nie, ale moze to normalne ze po pierwszej wizycie
tak
> sie czuje... jestem gotowa sprobowac isc do niej, ale nie wiem czy to ma

--KONIEC PRZEKAZYWANEJ WIADOMOŚCI------------------------------------------

Wiadomość została nadana z Głogowa spod adresu IP 89.151.0.5 - w bazie whois
istnieje dla niego następujący wpis:

% Information related to '89.151.0.0 - 89.151.31.255'

inetnum: 89.151.0.0 - 89.151.31.255
netname: MASTER-PL
descr: MasterNET
country: PL
admin-c: PW415-RIPE
tech-c: MANA1-RIPE
status: ASSIGNED PA
mnt-by: master_pl-mnt
source: RIPE # Filtered

role: master.pl Network Administrators
address: MASTER sp. z o.o.
address: ul. Sikorskiego 43
address: 67-200 Glogow
address: Poland
admin-c: PW415-RIPE
tech-c: PW415-RIPE
tech-c: AZ1601-RIPE
nic-hdl: MANA1-RIPE
remarks: ----------------------------------------------------
------
remarks: Please send abuse and spam notification to a...@m...pl
remarks: ----------------------------------------------------
------
mnt-by: master_pl-mnt
source: RIPE # Filtered
abuse-mailbox: a...@m...pl

person: Pawel Warowny
address: MASTER sp. z o.o.
address: ul. Sikorskiego 43
address: 67-200 Glogow
address: Poland
phone: +48 76 8357373
nic-hdl: PW415-RIPE
mnt-by: master_pl-mnt
source: RIPE # Filtered

Sprawa zostanie zaraportowana do abuse.

Jednocześnie chciałbym poinformować, że moje oryginalne nagłówki wyglądają
podobnie do poniższego:
From: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.sci.biologia
Subject: Ciekawy
=?ISO-8859-2?Q?w=B1tek_na_forum_kognitywistyki=2Enet
_=2D_neurochemia_a_mi=B3o=B6=E6?=
Date: Thu, 23 Nov 2006 21:22:39 +0100

Chciałbym zwrócić uwagę, że:
1. Piszę z domeny kutno[jakiś_numer].tnp.pl, mogą się też zdarzać posty z
Bydgoszczy, z sieci akademickiej.
2. Nigdy nie używam Outlook Expressu. Najczęściej piszę spod Linuksa, przy
użyciu KNode.

2. Data: 2006-11-24 18:10:52

Temat: Re: Uwaga - ktoś się pode mnie podszywa!
Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Ciesielski wrote:

> Wiadomość została nadana z Głogowa spod adresu IP 89.151.0.5 - w bazie
> whois istnieje dla niego następujący wpis:

Cóż, zrobił to użytkownik przedstawiający się wcześniej na tej grupie jako
MasterMind. Proszę porównać adresy IP, pole Organization. nazwę serwera
news,:

--POCZĄTEK------------------------------------------
--------
From: "MasterMind" <M...@m...mn>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Witam...
Date: Sat, 18 Nov 2006 01:15:19 +0100

> (...)

Je?eli JA si? oburzy?em, to naprawde w tym momencie musia?e? ostro
przesadzi?. Nie wiem spod jakiego kamienia wylaz?e?, ale lepiej
wpe?znij tamz powrotem, wstydu oszcz?d?. To, co teraz napisa?e? nie mo?na
nawet zakwalifikowa? pod chamstwo, ani prostactwo... Mam nadziej?, ?e mi
wybaczysz, ale po prostu nie potrafi? odnale?? odpowiedniego okre?lenia na
takiego bydlaka jak ty.
--KONIEC--------------------------------------------
-----------

Oj, człowieku, trzeba dorosnąć. Zastanów się co robisz i pomyśl, że
znalezienie kogoś według dowolnego pola nagłówka to kwestia kilkunastu
sekund. Być może jednak nie w Outlook Expressie.

3. Data: 2006-11-24 18:12:34

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak z ciekawości - sprawdzałeś wszystkich? :)

Pozdrawiam
Vicky

4. Data: 2006-11-24 18:39:32

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky wrote:

> Tak z ciekawości - sprawdzałeś wszystkich? :)

Nie - po prostu przefiltrowałem wiadomości w czytniku według reguły: pole
Message-ID zawiera łańcuch 'ns.netstone.pl'. Wpisanie takich informacji
zajęło kilkanaście sekund i od razu pozostał tylko jeden użytkownik
posługujący się takim identyfikatorem wiadomości. Trzeba przyznać, że nawet
odrobinę się nie wysilił, żeby się ukryć.

5. Data: 2006-11-24 20:55:06

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Ciesielski" <m...@o...nospam.pl> napisał w
wiadomości news:1671726.gcq1FhbmdY@Marcin_Ciesielski...

> Oj, człowieku, trzeba dorosnąć. Zastanów się co robisz i pomyśl, że
> znalezienie kogoś według dowolnego pola nagłówka to kwestia kilkunastu
> sekund. Być może jednak nie w Outlook Expressie.

Mógłbyś zrobić zdjęcie temu, co żeś go znalażł i przesłać mi na priv ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2006-11-24 21:29:16

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski wrote:

> Mógłbyś zrobić zdjęcie temu, co żeś go znalażł i przesłać mi na priv ?

Arnold Buzdygan robił zdjęcia - i teraz siedzi (chociaż nie za to). Kiedyś
pojechał nawet z Wrocławia do Zielonej Góry w stroju moro i hełmie -
chociaż nikomu nie "oklepał maski", jak obiecywał.

Poza tym autobus do Lubina p. Głogów odjechał z Kutna o 18:45.

7. Data: 2006-11-24 21:46:43

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Ciesielski" <m...@o...nospam.pl> napisał w
wiadomości news:1467311.ubDEf8N7b2@Marcin_Ciesielski...

> [...]
> chociaż nikomu nie "oklepał maski", jak obiecywał.
>
> Poza tym autobus do Lubina p. Głogów odjechał z Kutna o 18:45.

Twierdziłeś, że znalezienie kogoś wg. pola nagłówka to kilkanaście sekund -
a na prośbę o prezentację tejże twej umiejętności pitolisz coś o Buzdyganie
i autobusie do Lubina ... wydoroślej :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

8. Data: 2006-11-24 21:53:23

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No bo pewnie źle Cię zrozumiał boś pisał :
"Mógłbyś zrobić zdjęcie temu, co żeś go znalażł "
a Tobie chodziło o opcje wyszukiwania - nie? :)

jak może zrobić zdjęcie facetowi na odległość? :)

Pozdrawiam
Vicky

9. Data: 2006-11-24 22:26:12

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdjęcie faceta jest tu: http://oralse.cx

10. Data: 2006-11-25 08:42:30

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Ciesielski" <m...@o...nospam.pl> napisał w
wiadomości news:2458041.ixeF1x3ITo@Marcin_Ciesielski...

> Zdjęcie faceta jest tu: http://oralse.cx

Postrasz go tym http://fototapeta.art.pl/2003/i/pal/pol-kot.jpg
:)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

yyyyy
Minetka
Sylwester
Jak mam ocenić psychologa po pierwszej wizycie?
Do Ducha, post o obiektywizmie mediow