jak zrozumiec rodzicow

1. Data: 2006-11-25 13:53:58

Temat: jak zrozumiec rodzicow
Od: "sad" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam problem z moja mama nie moge sie w ogole z nia dogadac . Ciagle sie
klocimy - jak cos powiem od razu komentuje niby nic a robi wielka awanture
poradzcie co robic:(

2. Data: 2006-11-25 14:13:34

Temat: Re: jak zrozumiec rodzicow
Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTAop.pl> szukaj wiadomości tego autora

sad wrote:
> mam problem z moja mama nie moge sie w ogole z nia dogadac . Ciagle sie
> klocimy - jak cos powiem od razu komentuje niby nic a robi wielka awanture
> poradzcie co robic:(

/1 dorosnąć
/2 przyzwyczaić się
/3 pójść na terapię rodzinną
/4 porozmawiać o tym z mamą
/5 wyprowadzić się z domu
/6 inne..

Sam zdecyduj..

--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

3. Data: 2006-11-26 01:28:38

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sad" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

> mam problem z moja mama nie moge sie w ogole z nia dogadac . Ciagle sie
> klocimy - jak cos powiem od razu komentuje niby nic a robi wielka awanture
> poradzcie co robic:(

Przed śmiercią zmięknie.

Na post po zbóju zparosił
P.D.

4. Data: 2006-11-27 01:39:38

Od: "Betta" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):
> Użytkownik "sad" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

> Przed śmiercią zmięknie.
>
> Na post po zbóju zparosił
> P.D.
co za ciołek to napisał?Przed śmiercią zmięknie???????!!!!!!!!
Jak nie masz nic konkretnego do napisania więc milcz.Ciakawa jestem
ilety masz lat?Taką odpowiedz mógł napisać tylko człowiek
niedojżały emocjonalnie.

5. Data: 2006-11-27 14:05:15

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Betta" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]
> Jak nie masz nic konkretnego do napisania więc milcz.Ciakawa jestem
> ilety masz lat?Taką odpowiedz mógł napisać tylko człowiek

Ale co ci nie pasuje w tym co napisałem ? W obliczu smierci ludzie robią
różne rzeczy, których by nie zrobili normalnie.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2006-11-27 14:38:23

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski<p...@g...pl>

> Użytkownik "Betta" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Ale co ci nie pasuje w tym co napisałem ? W obliczu smierci ludzie
> robią różne rzeczy, których by nie zrobili normalnie.

A nawet wcześniej. Na starość. Po wcześniejszej śmierci męża/żony.

Paff

7. Data: 2006-11-27 22:48:21

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Betta" <c...@o...pl> wrote in message
> [...]

>Jak nie masz nic konkretnego do napisania więc milcz.Ciakawa jestem
>ilety masz lat?Taką odpowiedz mógł napisać tylko człowiek

Stul kurwa pizde glupia cipo
--

Bluzgacz
GG:5015

8. Data: 2006-11-28 16:44:10

Od: "Washington Irving" <Washington Irving@pianosa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Betta rzekła:

> [...]
>Jak nie masz nic konkretnego do napisania więc milcz.Ciakawa jestem
>ilety masz lat?Taką odpowiedz mógł napisać tylko człowiek

Może i jego teza była nieco dyskusyjna, ale te personalne wycieczki, to
sobie mogłaś darować.
Gdyby niedojrzali emocjonalnie nie mogli się wypowiadać, stwierdzenie
milcząca większość nabrałoby nowego znaczenia.:)

pozdro.
WI.

Uwaga - ktoś się pode mnie podszywa!
yyyyy
Minetka
Sylwester
Jak mam ocenić psychologa po pierwszej wizycie?