Uwaga na gałkę muszkatołową - to narkotyk

1. Data: 2005-06-21 14:20:18

Temat: Uwaga na gałkę muszkatołową - to narkotyk
Od: "Marcin Ciesielski" <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to prawda?

"Do grupy środków halucynogennych zalicza się gałkę muszkatołową (a więc
powszechnie stosowaną przyprawę), w skład której wchodzą m. in.: mirystycyna
i elemicyna, metabolizujące w ustroju do psychoaktywnych metabolitów MDMA,
wywołując typowe dla tego halucynogenu objawy. Nie stwierdzono dawki
śmiertelnej, zaś dawkę halucynogenna szacuje się na 5-30 g, czyli 1-3
gałek[11]. Ciekawym jest, iż gałka nie znajduję się w żadnym wykazie środków
odurzających i substancji psychotropowych, jest więc narkotykiem legalnym".

Cytat z wypowiedzi: "Pojawiają się charakterystyczne haluny (troche
grzybowe) różne wzorki na meblach, tekstury, zaburzenia perspektywy,
połączone z przemożną chęcią do głosnego demonicznego smiechu (przynajmniej
u mnie) Później faza zbliżona jest do bielunia, ale bez negatywnych jego
efektów (suchosci w gardle, osłabieniu mięsni)".
http://hyperreal.info/drugs/go.to/art/452

2. Data: 2005-06-21 14:38:42

Temat: Re: Uwaga na gałkę muszkatołową - to narkotyk
Od: "kinde" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to prawda?

prawda
juz jakies 15 lat temu, bedac z kolegami na mazurach, slyszelismy o tej
galce
nie musze dodawac ze nie sposob bylo jej dostac ;)

3. Data: 2005-06-21 14:49:06

Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> różne wzorki na meblach, tekstury, zaburzenia perspektywy,

uff... a już myślałem, że mi się po prostu karta graficzna w trybach 3D
wykrzacza...

4. Data: 2005-06-21 14:59:09

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.06.05, około 16:20, Marcin Ciesielski bulgocze

> Czy to prawda?

No co Ty... nigdy jako dzieciak nie próbowałeś zjeść wszystkiego, co
znalazłeś w kuchni? Majeranku, gałki, herbaty? Na zimno, na ciepło, A
później dla pewności spróbowac to spalić? ;)

--
ika - umop apisdn

Cwiczenia metoda Bobatha
Wprowadzenie do Fizjologii Klinicznej Nazar Kozłowska
Magnezin
klękosiad + prawidłowe wyregulowanie
Alergia na buldoga