Uwaga na wściekłe zwierzęta

1. Data: 2015-04-14 12:52:46

Temat: Uwaga na wściekłe zwierzęta
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie co te pojeby z tworek wymyśliły?
Że zwierząt nie będą szczepić, oczywiście ten sam taniec obłędu co w przypadku ludzi,
spiski , koncerny, zwierzęta się wsciekają od szczepionek.
To ciekawe bo właśnie od szczepionek przestały się wściekać i chorować na poważne
choroby jak naprzykład nosówka itd..
Tak więc jak ugryzie was lub dziecko kudelek, to macie gwarantowaną serie bolesnych
zastrzyków, po bolesnym pogryzieniu, które może znaczyć też kalectwo ( twarz).
Na obłęd jak widzicie grzywny nie działają, bo na obłęd czyli wściekliznę mózgownicy
są barbituranki,na mocno zaryglowanych ośrodkach psychiatrycznych. Powinno w końcu
być przymusowe leczenie, bo ci obłąkańcy chcą nas już gryść za pomocą swoich
wściekłych zwierząt.

2. Data: 2015-04-14 13:08:49

Temat: Re: Uwaga na wściekłe zwierzęta
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> Tak więc jak
> ugryzie was lub dziecko kudelek, to macie gwarantowaną serie bolesnych
> zastrzyków,

Nie tak akurat bolesnych. Obecnie szczepionkę Verorab daje się normalnie do
bicepsu, a nie w brzuch i nie jest bolesny. Wiem, ponieważ osobiście
przeszedłem taką procedurę po tym, jak gdzieś na wiosce nieznany pies zaczął
mi wylizywać zranienie na pięcie.

> po bolesnym pogryzieniu, które może znaczyć też kalectwo (
> twarz).

A to insza, chociaż kundelki nawet te z wodowstrętem nie rzucają się
najczęściej do twarzy tylko do kończyn. Tym niemniej, o ile szczepionki
wobec ludzi należy administrować w miarę oszczędnie, to szczepienie zwierząt
to naprawdę dobry pomysł.

--
????
???

3. Data: 2015-04-14 13:20:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki
glob wrote:

> [...]

wobec ludzi należy administrować w miarę oszczędnie, to szczepienie zwierząt

Nie wiem jak teraz jest z leczenim po pogryzieniu psa wściekłego ale podobno to 12
zastrzyków w bebechy bolesnych, a co do gryzienia przez psa, to mnie jeden poszarpał
kiedyś i ręke musiałem mieć szytą bo ręką gardło zasłaniałem, pies nie był wściekły,
rana goiła się bardzo długo a napewno miałem zastrzyk przeciw tężcowi i do tej pory
blizna. Tak więc bolesne. Ostanio gdyby nie rower to by mnie owczarek zagryzł, bo po
uderzeniu w nogę, która cała zasiniała, rowerem się zasłaniałem, ale pies też
szczepiony, a burok nie kwapił się do zaiszenia kasy, a co dopiero do leczenia i to
na wścieklizne.

4. Data: 2015-04-14 13:56:27

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> Nie wiem jak teraz jest z leczenim po pogryzieniu psa wściekłego ale
> podobno to 12 zastrzyków w bebechy bolesnych,

Było, na szczęście nie jest. Ale i tak warto raczej szczepić kundla.

No cóż, skąpe się ludzie porobiły.

--
????
???