Uzdrawianie piorunem!

1. Data: 2000-08-02 19:48:57

Temat: Uzdrawianie piorunem!
Od: andy_k <andyk@spamprotector^cyberspace.org> szukaj wiadomości tego autora

Interesuje mnie zagadnienie leczenia plasma ("pradami") opisane w artykule pt.
"Uzdrawianie piorunem" w czasopismie "Zwierciadlo".
Czy ktos mogl by podac jakies szczegoly? W jakich klinikach uzywa sie tej
metody? Gdzie mozna nabyc urzadzenie do leczenia plasma? Czy sa jakies strony
www w internecie na ten temat?

Dziekuje za informacje
ak

2. Data: 2000-08-03 04:50:31

Temat: Re: Uzdrawianie piorunem!
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

andy_k napisa?(a) w wiadomoœci: ...

>metody? Gdzie mozna nabyc urzadzenie do leczenia plasma?

Mysle, ze najlepsza do tego celu bedzie zapalarka do gazu, taka co ja sie
podlacza do kontaktu i jak sie ja wlaczy, to robi "drrrrt...".
Otoz niniejsza zapalarke nalezy wlozyc sobie w anus i kilka razy wlaczyc.
Wydaje mi sie, ze taka kuracja bije plazme na glowe...

Adam B.

3. Data: 2000-08-04 08:09:07

Od: "C^Y216" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U?ytkownik Adamus <a...@m...pl>

> [...]
wlaczyc.
> Wydaje mi sie, ze taka kuracja bije plazme na glowe...

ROTFL
Proponuje wczesniej ta sama droga napuscic z butli przez wezyk
kilka dm3 mieszanki propan-butan.
...Efekt piorunujacy

Jakub Rozanski
m...@p...onet.pl

4. Data: 2000-08-04 10:11:03

Temat: Odp: Uzdrawianie piorunem!
Od: " juven" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja proponuje najpierw przeczytac o co chodzilo rozmowcy. Czlowiek
chcial sie czegos dowiedziec o metodzie a nie prosil Was o opinie na jej
temat. Jak nic na ten temat nie wiecie to po jakiego grzyba sie
odzywacie? Nudno w pracy?
juven

5. Data: 2000-08-05 05:47:30

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

juven napisał(a) w wiadomości: <8me3ga$93i$1@helios.man.lublin.pl>...
>A ja proponuje najpierw przeczytac o co chodzilo rozmowcy. Czlowiek
>chcial sie czegos dowiedziec o metodzie a nie prosil Was o opinie na jej
>temat.

No przeciez sie dowiedzial! I wcale nie napisalem, ze metoda jest zla albo
dobra. Wskazalem przyrzad oraz jak go stosowac.

> Jak nic na ten temat nie wiecie to po jakiego grzyba sie
>odzywacie? Nudno w pracy?

A Ty co? Z SLD emailujesz, ze piszesz "wiecie, rozumiecie"?

Adam B.

6. Data: 2000-08-07 11:02:38

Od: " juven" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie z SLD ale do dwoch osob.
juven

Ortodoncja - gdzie najtaniej i najlepiej zrobic sobie aparat staly typ "Chylinska " ?
Prosba o pomoc.
Ludziska pomozcie, prosze.
Odczytywanie wynikow badan krwii..
jak najlepiej wzmocnic organizm?