VACU STEP

1. Data: 2003-03-08 15:32:32

Temat: Re: VACU STEP
Od: Zgaga <a...@d...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Sobczyk napisał:
> Witaj!
> Ja też jestem ze Szczecina, czy możesz napisać gdzie chodziłaś na Vacu?
> Pozdrawiam
> Aga

Fitnes Club przy ul. Monte Cassino

tel. 4501-554
więcej info znajdziesz www.fitnessclub.szin.pl
Pozdrawiam Zgaga i życze przyjemnego pedałowania ;-)

1. Data: 2003-03-08 20:33:31

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam Zgaga i życze przyjemnego pedałowania ;-)
>
>Dzięki! Znalazłam,może się zdecyduję, chodzicie do tego klubu- jaka jest
atmosfera? Ja chodziłam do Radissona dość długo, teraz po przerwie jeszcze
się nie zdecydowałam. Wiem że trochę nie na temat, jak znajdziecie chwilkę
proszę napiszcie jakie wrażenia na prv.
Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-03-09 08:25:57

Od: Zgaga <a...@d...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> atmosfera?
Ja chodziłam, i obecnie nie chodze ;-) z powodu nawalu pracy (zawsze
lubie ta wymowke) i .... lenistwa, badz co lepiej brzmi slomianego
zapalu. ;-)
Atmosfera jest przyjemna, Pani w recepcji (czarna z dlugimi wlosami, nie
pamietam imienia ) radzi Tobie na jakie cwiczenia mozesz pojsc, itd, itd.
Ja osobiscie ...gdybym znowu zaczela chodzic ;-) wybralabym Fat Burner,
jest to trening utrzymany w stalym tempie . Nie zawiera elementow
kondycyjneych czy cwiczen wzmacniajacych. Jest to uklad choreograficzny
na podlodze badz stepie.
A potem Vacu,... no albo jak ktos woli TYLKO VACU ;-)
Pozdrawiam Zgaga

zapach kobiety
"miss of paris" dziala :)
szampon zwiększający objetość włosów
Free Support, All OSes, All Applications
fryzjer!!!!